星期三, 2月 25, 2009

大腳八 之 鞋 show

我遺傳自父母 擁有一雙 "大腳八", 尋晚飯後去左散步, 忽然心癮起, 走左去 shopping, 仲買左 一件衫及 兩對鞋添!

唔講你唔知呀..............我對腳好難買鞋架 (因為大腳囉), 所以好鍾意去區內商場某鞋店 (因為算多大碼鞋賣), 結果我買左:

1) 扮高檔鱷魚皮的超輕防滑鞋
2) 紫色 cutie 的 "閃閃煙花球" 平底鞋

幾多錢我就唔知, 只知道兩對合共 $150, 哈哈.............幾抵!


1 則留言:

匿名 說...

mac,你應慶幸有对''大腳八''去支持你高佻的身型呢.
''我信有''大腳八''的人,一定不會是個子矮细的人,而是健步如飛的靚女呢.
Do you agree?