星期一, 2月 23, 2009

嚇到我 "鼻哥 loan 都無肉"

年三十晚開始哮喘病發作, 一直睇住中西醫, 每天不停的食藥, 和病菌作戰, 即使去旅行亦要以藥吊命, 回港時健康又差起上來, 發燒至 102, 仲要每天食超級特效藥至 "溫溫鄧鄧", 至今仍未十足的痊癒

上星期, 每天早上不願起床返工 (又或者食左藥, 瞓到唔知覺), 碰上週末無時間休息的返學, 還要在本週五 (27/2) 前提交一份 1000 字的論文習作, 真的想死!! 個腦轉不起來 (好似食左慒仔藥o甘), 仲要麻麻地明白題目講什麼, 點 "作" 1000 字呀?? (其實又懶, 無揾夠資料, 因為無精神去睇), 只得一個星期時間左右去完成功課, 點算?

好唔容易的花上三至四日上網揾資料, 又再花上兩三天乖乖坐下來 "作文", 終於完成啦! 快快脆上網交功課, 再交一份副本比學校先, 以免忘記了 "死線" (夜長夢多的被扣分)

怎知星期六晚返學時聽同學講, 網上交功課系統改了制度 (和上次的不同), 要 "試交" 一次先, 以測試同學們的功課 "相似程度" (和世界各地各大參與此網上交功課系統的院校作比較), 如果 "相似程度" 達到 10% 或以上, 功課會被扣分, 被看作 "抄襲" 等嚴重罪行處理

死啦!!! 我已經交左功課了, 而且唔知道改左制 (無細閱通告內文), 無做到測試添! (同學說佢有 30% 相似度, o甘我咪...........死梗)

返到屋企, 第一時間開著電腦, 尋找那份通知書同埋 ""相似程度 的 登入資料", 唉...................好彩!! 我的"相似程度" 只有 11%, 撇除 Reference List (參考資料, 如書名, 網址名等), 只有 8% "相似程度" (算是合格, 不用從新修改), 認真萬幸!

真係被同學仔 "嚇到我鼻哥 loan 都無肉" 呀! (由此可見, 我是 "真金不怕紅爐火" 的, 因為真的自己 "作" 架, 無 "抄襲" 的!)

沒有留言: