星期六, 2月 28, 2009

胡裡胡塗 的 「頭班馬」

Big Mac 又名 「瑪姬」, 人所共知。 雖然我唔係好識賽馬, 不過知道賽事當中, 馬匹係有 "等級" 之分的, 什麼 "第一班"、"第二班" 等等。

某日放學後和同學仔 "羅雲氏" 同車, 一路上我地的對話如下:

羅: 咦....瑪姬, 你知道了上個學期放左成績嗎?
我: 知道了, 我的成績比想像中的好 (其實我只求合格), 你呢? 考得如何呀?
羅: 係啦...我也比想像中的好呀, 有 68 分, 得到 Second Class 的 Upper (第二班的上游位置), 你呢?
我: 差不多啦, 我得 73 分, 那即係什麼等級呀?
羅: 嘩......勁喎, 高材生呀! 70 分以上是 First Class (第一班) 呢!
我 (面紅紅的): 係咩? 我唔知有分 "等級"架, 那真好啊! 其實我都係 "掹車邊", 只係僥倖啫。

早前為慶祝考試 "合格" 請了家人食飯, 原來.........我 "胡裡胡塗"的做了 「頭班馬」啊! 真好! 原來 "大方和人分享喜悅" 真的有著數架, 因為好運會自然來。

沒有留言: