星期五, 2月 27, 2009

唔係「大聲」就 「大晒」

忍左佢好耐架啦..........................E 個o甘o既「人大政協汪阿姐」, 做人有時有原則、處事執著唔係唔好, 只係要有道理才好堅持, 別堅持一點 「無理」 的事情, 而又不懂得尊重別人, 可恨也!

自從上次佢主持 "國家奧運選手" 來港表演的那場 show, 當住幾百萬觀眾面前、眾目睽睽之下, 大聲喝罵運動員快些上台, 真的令人氣憤。這是有教養的人的表現嗎? 是人大政協該有的風度嗎? 還是有人持老賣老、玩弄特權的擺電視台阿姐款? 絕對唔識在大場面上 "尊重" 別人, 真離譜!!

近期政府推出「活化北九龍裁判處」計劃, 八和 落敗在 美國某藝術學校 手中, 深深不忿, 又有人企出來, 利用公眾人物的身份, 在傳媒面前大聲渲染, 說遇到不公平對待、政府無幫助過本地粵劇界、付出了許多努力卻只得個桔, 好想喊等言論。

其實佢已經利用左 政協的身份 和 八和代表 (粵劇) 去為粵劇劇團爭取租用表演場地津貼, 政府花左 720 萬公帑去補貼資助佢地的社團。當中究竟有幾多納稅人鍾意 / 願意去支持粵劇界發展? 抑或用 E 批錢去幫助基層窮人更有效果? 試問基層窮人連設身處地的 "開飯" 都成問題的時候, 你 E 班 「食飽飯、無事做、等X痾」的人卻高呼政府 "唔比錢" 你地去娛樂唱戲, 講唔講得通先??

今日偶爾聽到一首歌, 歌中其中一厥詞令我想起 "惹火" 的 "汪阿姐", 等我改一改歌詞, 在此 「鬧爆汪阿姐」先。 其實唔係因為 "年紀" 的問題, 胡楓年紀都大, 我卻愛睇他。而係真的想汪阿姐「反省」一下佢自己的野蠻行為, 事事要別人遷就佢係唔得架! 有道理的話, 別人當然撐你, 如果無道理卻在大聲發難, 人人只會怕左你 同埋 唔想見到你。 (希望佢快 D 消失在娛樂界, 我唔想再在螢幕上見佢大聲喝罵人、唔尊重別人、同埋唱來唱去都係那首 "走音的勇敢的中國人" ── 如果唔想聽佢唱歌 = 唔勇敢的話, 那麼 "我認" 我是唔勇敢的中國人罷了)

陈奕迅 - 演唱会
填词:陈诗慧编曲:C.Y. in London监製:Davy Chan.陈奕迅.C.Y. Kong

一组擴音的喇叭 合成电子加结他
一套鼓 跟貝司 已經足夠盡情吧
聽到嗎 聲再沙 亦無礙我放聲吧
演唱会 等於演唱現場不必多廢話

「鬧爆汪阿姐版本」

一個拆聲的喇叭
Be li ba la 亂o甘罵
一個阿嬸 汪阿姐 已經足夠嗌衰吧
聽到嗎 收聲啦 無礙地球在轉吧
小喇叭 等於亂發噏風專登講廢話

沒有留言: