星期五, 1月 02, 2009

我要 "低能"

朋友借我一本 "我的低能之道2", E 本係一本 "得意的漫畫書", 每個故事簡單易明, 有點似 "現代版的老夫子", 劇情十分 "生活化", 不少情節更是你我經歷的寫照, 傻得黎好好笑!

原來作者 "馬仔" 係女性, 人稱 "瑪姬" (好有親切感啊), 係一個充滿陽光的開朗女子, 想法天馬行空得來, 又帶一點點 "傻氣", 睇完果本書之後, 結果..........我買左一套三冊的 "低能" 書, 打算向它好好偷師, 打算 "低能傻氣兼開心" 的渡過 2009!

仲會送比 KK, 氹佢陪我一齊 "低能" 添! "我地一齊超低能, 有煩惱都唔使頭癢"!! 但願我可以 "參透" 當中的種種, 在 2009 你地會見到我似書中貼紙的 "攪笑" 表情啦!

你...........今日 "低能" o左未呀??

1 則留言:

Piglet 說...

慘, 我睇ed書, 有時都仲要諗下先識笑, 好大鑊呀, 不過有d真係幾攪笑嘅, 多謝晒。