星期二, 11月 18, 2008

有一點感觸

今日外籍同事的 "最後半天" 返工了, 早上人人如常的埋頭工作, 大約至中午時, 大家集合影 "大合照" (其實 E 幾日在唔同場合已經影左幾次了), 但心內總有點 "捨不得", 畢竟大家合作了 四年多了。

外籍同事會乘下午三點多的航班離港, 日後預計 "無 mug" 機會回來, 中午午飯大家趁外出前, 也不忘走去佢的坐位, 陸續同佢說再見 及 握手說保重, 估不到 "男人大丈夫" 的佢竟然雙唇微震, 眼眶紅紅的泛淚光, 我立即別開我的目光, 不敢正視佢......

我怕我會忍不住 "哭" 呢! 估唔到......我也有 "眼淺" 的時候 (那剎那往日相處的點滴一擁而上), 下午工作時 心情沉重, 希望佢日後一切安好!

"相識新朋友" 總係 歡欣而容易, "離別舊相知" 總係 離愁和不捨得!

沒有留言: