星期日, 11月 16, 2008

「智慧珠」之 "好玩金字塔"

早前朋友 Z 送我的「智慧珠」, 足以令我一家人 "沉迷" 下去, 父母趁我返工時 "爭住玩", 就連 KK 也同我講, 黑俠王子同佢爭玩啊, 哈哈........... 熱潮果真沒法擋。

尋日 KK 中午放工後, 四圍去尋找「智慧珠」, 佢想多買兩副, 居住的地區只得幾處有得賣 (仲要幾貴添), 但佢豪爽的買左副 "豪華版" 送比人 (因為內含 3 本共 6 冊印刷精美的題目書, 仲有大量的 "金字塔" 題目添)

至於我..........尋日放學後應承了 KK 去花園街多買三副「智慧珠」, 一副比佢和老公比拼、一副送比兄嫂操練腦筋、一副送比父母 (o甘大個人, 唔好爭玩具啦!) 原來 "新版的「智慧珠」" 題目比舊版的印刷精美 (顏色鮮艷一點), 而且仲新增左少量的 "金字塔" 題目架!

KK 跟住書中的 "圖例" 去砌, 也用了一陣子才砌得到 (下圖), "每件珠" 可以橫跨上下兩層的, 所以似乎幾困難喎! 不過又知多一種玩法囉!

沒有留言: