星期一, 11月 17, 2008

18 年來的感動

小時候住的係另一區, 後來搬到此屋苑, 轉眼間已經 18 年了

屋苑裏其中一名 "保安主任" (黃先生) 為人好親切, 每每見到 "街坊" 也叫: 早晨, 你好等等.....有時候甚至會說: X太早晨, X生早晨, X小姐早晨 (其實我唔知點解佢知道 "住戶" 貴姓的??)

媽媽好多時都被佢誤稱為 "孫太" (不過媽媽覺得此乃 "小事一樁", 所以無向黃主任澄清), 而我就係佔最大多數人的稱號 "你好" 早晨! 又或者 "大家" 早晨!

上週的某一早, 媽媽和我撓住手的步行, 其間又撞到 "黃主任", 佢主動開口: 陳太早晨! 陳小姐早晨!

噢............好感動呀!! 今次係我入住屋苑 18 年來 "第一次" 聽的 陳小姐早晨! (而且仲要係記得 "啱" 我地個名呀!)

沒有留言: