星期一, 9月 15, 2008

壓力瘡

唔好以為我打錯字, 我講的唔係用作訓練用途的 "壓力倉", 而係因為 "壓力" 而導致的 "暗瘡" 呀!

最近 "浸大課程" (將完結) 及 "港大課程" (剛開課) 交接, 時候上有一點緊迫, 而且浸大的課程考試燃眉在睫 (就在本週三), 所以溫習的時間也有限呢! (因為星期五, 六, 日要出席 "港大課程")

雖然我日日 "撻上床" 就已經瞓得 "死豬" 一樣, 唯經常發夢 (唔記得夢境), 仲幾乎流口水添! 但係 "壓力" 及 "唔夠瞓" 已經不知不覺得轉變成 "暗瘡" 顯示在面上了! 長了三, 四粒明顯的大瘡, 雙耳內還長了瘡瘡添!

希望快 d 回復正常便好了! 雖然 "瘡瘡" 影響外觀之餘, 還 "谷得皮膚好痛", 不過我會同自己講: o薯..........E 一 D 係 "青春的秘密" 嚟o架! 唔好話比人知呀! (費事人地妒忌我啦!)

2 則留言:

匿名 說...

返工返學總有壓力, 你要好好的安排時間, 爭取休息啊!

匿名 說...

我覺得返學的壓力大一點呀! (可能怕因為要返工, 無O甘多時間可以騰出來兼顧啦)