星期四, 9月 18, 2008

望圖止餓

「食」 同 「瞓」 就最能使我開心, 尤其是對住 "志同道合" 的人一齊分享食物及話題

今日我上網睇見有一間食日式自助餐聞名的店, 部份食客更上載了食評及圖片, 食物質素唔錯, 但都幾貴的啊! 而家儲一下錢先, 日後才訂位去食

唯有將 「靚靚的魚生及海膽」相片, 放在公司電腦做桌面, 望圖止餓啦! 至少氣餒時望它一眼, 也感到無限的歡欣啊! (為自己加油)

** 我怕我的辦公桌上會 "水浸" 呀! (我的口水)

2 則留言:

匿名 說...

由細到大你都係咁為食架, 亨仔一定係遺傳你嘅為食啦, 唔知佢有冇收埋d嘢食係枕頭底呢?

kirkliverpool 說...

俾我望住個副圖,三日就忍唔住啦.