星期六, 9月 20, 2008

29 + 1 又如何

尋晚睇完了 29+1 (第五次重演), 劇味濃, 演技細膩, 能夠引起觀眾共鳴之餘, 爆笑位亦充足, 令我和 KK 及 兩個朋友仔渡過了好愉快的幾小時呢! (兩個幾鐘內, 我又喊又笑, 好減壓啊!)

深刻的共鳴有:
1) 唔知從幾時開始, 出入冷氣地方, 總有絲巾或冷衫跟身, 究竟係自己體弱了? 開始著重自己的健康? 抑或青春少艾不再呢? (點解青春少艾好似對冷氣有免疫力o甘)
2) 唔知從幾時開始, 無論買主糧抑或零食, 首要的係選擇款式口味, 再睇睇成份 (高纖低脂高鈣的最好), 才比較價錢 (原來健康才無價, 貴一點又何妨)
3) 人大了, 記性亦差, 好多時太忙太迷茫, 會完全唔記得 "上一分鐘" 自己想說什麼? 又還者 "遺漏" 了什麼?

令我流淚的位置:
1) 女主角在醫院床邊和爸爸傾計 (當時脈搏機在背後 Bi...Bi....響), 細訴往事, 勾起了我兒時回憶 (如: 彭福公園), 不禁想起唔知從幾時開始, 再無同爸爸o甘 friend 了, 唔可以 "攬頭攬頸" 之餘, 甚至連傾心事也困難起來, 可能.....我總以為爸爸不會了解 "女生的感受" 吧! 好懷念兒時的幸福, 總好似離我太遠啊!
2) 之後女主角叫爸爸快 d 好返, 因為仲要帶佢去xx 飲茶, 去 xx 行街等等......默然.........脈搏機 Bi.......一聲長響, 一切也完結了! 當時我想起了阿姨臨去世前的時候, 心酸的感覺一湧而上, 淚亦滾下來
3) 女主角患了末期乳癌, 想趁手術前叫自己一名男性好友 (不是男朋友) 摸一下自己的乳房, 雖然唐突好笑, 但背後卻帶著一點點悲涼, 日後割掉了乳房, 可能感到自己有缺陷, 想還自己近男色的一個心願吧! (女角有一點任性), 我卻是笑到標眼水

E 套劇比到我好多好多反思的機會, 想左好多野! 然後.......突然覺得 "點解會為那 29+1 而感到驚恐傍惶? 只要你把自己的歲數 "拆開", 如: 18 歲 = 17+1, o甘管它的什麼年紀, 也不會再有個框框困住自己, 只要活得開心, 盡量忠於自己感受, 把握快樂的事, 那才不枉過!"

沒有留言: