星期日, 7月 13, 2008

"蒜頭浸醋" 的味道

今日難得的 黑俠王子 和 KK 回家晚飯, 席間, 我取出了浸製已久的 "蒜頭浸醋", 攞左 1 茶匙沖水比 KK 品嚐, 她說: [味道可以接受, 就跟人家食凍蟹的浙醋味道差不多, 如果飲它真的可以令健康好一點, 也可以嘗試喎!]

其實我較早之前亦已經試過, 味道雖不致 "可口", 但確實唔差, 我更取出了 1-2 粒的 "醋蒜頭" 作晚飯前菜添! 其實只要你係接受 "蒜味" 的人 (註: 生蒜不免有少許 "乸喉" 的味道), 基本上亦唔會抗拒它, 只係我建議先用水 "浸洗醋蒜頭" 一會才進食, 因為它確實有點 "酸", 我怕它會 "酸化了" 牙齒的法瑯質及食道, 才有此提議

如果每天早晚 1 茶匙 "蒜頭浸醋" 沖水飲便可健康長壽, 那又何妨一試呢! 最重要的係: 製作它的過程既唔複雜, 而且成本亦便宜啊! ($30 有找) 總好過胡亂購買坊間的 "保健產品" 來吃, 一來售價不菲, 二來唔係人人的體質也啱食, 三來唔知內裏有那些化學成份 ("蒜頭浸醋" 天然的成份, 食得比較安心)

** 註: 在 浸製 或 取用 "蒜頭浸醋" 的過程中, 切勿用 "沾濕" 了的羹去接觸 "蒜頭浸醋", 因為會使它變壞, 而且要用 "膠製, 玻璃 或 瓷製" 的物件 盛載 或 取用, 因為怕 不秀鋼 或 鐵製 的器具會和 "蒜頭浸醋" 產生化學作用

2 則留言:

匿名 說...

今日終於嘗試到什麼叫做"蒜頭浸醋", 味道卻比我想像中容易接受, 多謝你和我分享, 可以令我快樂又健康的成長。

匿名 說...

因為你健康, 所以我快樂 (你可以陪我四處遊歷, 食盡天下的美食)