星期三, 7月 16, 2008

我愛 "大碌腸"

朋友 I 剛和 honey 剛剛去完韓國充電, 日前又回來 office 和我地並肩作戰了。 她在韓國特意搜購了 "兩碌超特大的即食腸" 比朋友 J 和我, 真的好攪笑啊!
禮物實在令我好 Surprise (驚喜), 因為它足足有 19 寸長, 而且都幾 "重手" 架, 一於等齊人 D 才食, 因為我一個人實在食唔晒呀!

* 試想像一下用一條 「一般大細的即食腸」 拼在 「此特大即食腸」 處影相, 超攪笑囉!!!

3 則留言:

匿名 說...

真係好大支呀, 大家一齊幻想下, 亨亨食咁大支即食腸時, 一定會好攪笑!

匿名 說...

''香腸''是King所喜愛,嘩!''大碌腸''真厲害,送禮者此舉動真攪笑,幸好是女性朋友送,否則,唔!......

匿名 說...

老頑童女友:

你曳曳啦!!! 諗埋 D o甘的o野, 小心教壞細路啊!

唔知 King 哥哥幾時得閒一齊食呢? (我一見 ''大碌腸'' 便立即想起佢了。