星期四, 6月 26, 2008

想念你 - 麻辣火鍋

早幾日行過超級市場, 見到 "小肥羊" 的火鍋湯包, 嘩!!! 忽然好掛住你呀.........「麻辣火鍋」。當晚我在食飯時問爹地媽咪幾時會有 "飯局"? 攪到佢地覺得好奇怪, 我才解釋因為我想 "整一D 佢地唔食的野" 囉!

尋晚同朋友閒談, 結果佢不期然講起 "打邊爐", 還問我:「夏熱天時打邊爐係唔係好奇怪?」我:「唔奇怪, 我早幾日才這樣想呢! (其實我久不久會o甘樣做的, 管它是什麼季節, 想打便打) 而且還想食 "麻辣火鍋" 啊!」

之後我地越講越興奮, 還在打算食什麼好, 如:芝士包心丸、海膽丸、蘿蔔、粟米、豆腐、芋絲、肥牛等等。睇來真係要找個時間, 的起心肝相約大家一齊 "打邊爐" 才可 (最好係 "鴛鴦鍋", 有一半係 "麻辣火鍋" 就好了。)

2 則留言:

匿名 說...

嘩, 夏天打邊爐好燥喎, 你仲要食麻辣火鍋, 小心流nose血呀, 雖然好味, 但唔好咁大食呀, 小心身體呀。

匿名 說...

嘻嘻..........多謝你關心, 比我幻想一下都得o瓜!!