星期四, 6月 26, 2008

忙爆了!!!

尋日掛左半日 8 號風球, 難得有半日假期, 結果下午回到公司就 "未停過", 仲發生左幾件大事添:

1) 公司的窗邊嚴重滲水 (玻璃幕牆), 弄至天花、地毯全是水漬, 桌上的雜物濕透, 結果要請管理處派員上來清理善後。 由於事態嚴重, 管理處不同的人員也往來了好幾次, 當然我也要騰出時間去跟進啦! (今天大家還在跟進中)

2) 已經得返半日的工作時間, 但上司還把不趕緊的工作推至我手上, 弄得桌上文件爆滿 (結果尋日也只做了少許, 大部份要今日做), 其實佢可以安排在今天做的, 因為半天實在 "做不完"。(還碰上 o甘多的波折呢!)

3) 公司幫同事預早慶祝生日, 大家一齊切蛋糕分享, 我要冒住橫風橫雨的天氣出外取蛋糕, 不過......今次卻有幸見識到一種 "新的切蛋糕" 方法, 極有趣!!! (真的有點兒心涼, 別怪我衰)

今日整個上午在完成項目 2) 的 「前部份」, 下午又要外勤工作 (銀行), 再回來處理 項目 2) 的「後部份」, 剛剛才停下來 "小休一陣" 咋!!

不過今日該要做的工作還未做妥, 唔想被 "罰留堂", 真的要加把勁才得了!! 今日真係 "超充實" 的一天啊! 相信今晚一定睡得好。

2 則留言:

匿名 說...

咁你公司d天花、地毯攪掂未呀,文件上的東西要快d做啦, 免得比人罰留堂, 不過小心做呀, 唔好做錯呀。

我今日都十分忙, 上午要入課室, 下午要改工課, 又要趕計分, 因為今日收到個電郵, 原本7月14日的國際考試, 將改為下星期六, 突然間d嘢好趕, 完全做唔切, 不過好彩之前已做左一部分, 所以都能應付的。

匿名 說...

嘩....o甘你都幾慘。不過我相信你的 "工作能力", 一定可以應付得到的。 加油呀 KK!!!


公司天花、地毯今日 "係o甘椅" 用強力吸麈機 "吸水" 咋, 要等好天氣時, 才有維修員坐吊船維修外牆, 才不致再滲水。

而家罰緊留堂啦, 盡量唔做錯囉! 你知啦...「少做少錯, 唔做唔錯」架嘛! 所以我咪 「多做就容易多錯囉!」