星期二, 3月 11, 2008

考牌成功了, YEAH!!!!!!!

今早 8:20 抵達了沙田駕駛學院 (我考 9:00), 今次考試的心情比上一次緊張, 因為..........上一次 "衰左" 之後, 唔想再衰了!!

結果成程車也揸得好小心 同 好緊張, 我試過 Cut 完線後唔記得熄指揮燈, 彎位轉不出平日的駕駛水準 (但可接受), 最重要係當我路過 "黃格仔" 路口時 (黃格代表不能停車), 怎知..........後面的紅綠燈放車前進, 一駕小巴 "極速" 的從我右邊 Cut 入我的左前方 (在黃格前面停下上落客), 我的心立即沉了下去 (15、 16 的, 停唔停車好呢? 點算?) 結果........我在黃格內停了車 3、4 秒等小巴落客, 再前進行車。

由於小巴的極速出現, 事出突然, 好彩考牌官無剔我 "肥佬" 咋!! 實屬萬幸。 終於考牌成功了, 多謝媽媽的心靈雞湯 (鼓舞小利是), 同埋 KK 的精神支持啊! 多謝晒。 而家要麻煩黑馬王子代我去領車牌。 考完試知道成績後, 緊張的心情也久久未能平復, 好似發緊夢o甘喎!!! (究竟係咪發緊夢呢?? 因此我一次又一次的取出成績單望完又望 "及格" 兩個字, 哈哈。)

5 則留言:

匿名 說...

Mac,恭喜,恭喜!
哈哈!有志者事竟成!叻女。

Unknown 說...

恭喜,恭喜!
幾時出來帶我亨B慶祝吓。

匿名 說...

今晚已經食左慶功宴了, yeah!!!!!!!!!! (無亨 BB 份)

匿名 說...

"鄧"你高興啊Maggie!!!希望可以同去游車河!!!

匿名 說...

Eva

無問題, 揾日我地一齊遊 (單) 車河呀!! 因為我都無 "私家車", 好唔好?