星期三, 1月 30, 2008

KK 勝利 vs Big Mac 勞氣

恭喜 KK 、賀喜 KK!!!! KK 好叻女, 今早考牌 "一 take pass", 除左係因為佢手車好之外, 還有黑俠王子在旁 "打氣" 的愛心力量, 才戰勝 e 個考試呢, 接下來, 佢要籌備日子及金錢去運輸署 "攞牌" 了。

至於我呢.......尋日繼申請補考之後, 已經好努力的打電話去學校查詢 "考期" (想要一個較理想的時間, 避開人多返工返學的, 再因應考期去 book 課堂)。

誰知 "勤力" 並不可以如願架! 昨日我每半個小時打電話去學校查詢, 也未等到理想時候, 今早仍然努力的苦等, 誰知......突如其來的 50 分鐘, 考期竟由上午的 9:25 跳去 下午的 3:40分, 真攪笑!! (枉我尋晚苦等兩小時、今早等候了三小時 也是上午的 9:25, 停滯不前, 因此我懷疑 D 最佳時間比 D 至尊學生攞晒)

致電學院的熱線又經常爆滿, 既要留言, 又遲遲未回覆! 結果碰上好多次釘才 book 到新的考期 (不是我想要的理想時間, 但要妥協了, 我返工也要做事的, 不能長期失魂落魄的等電話)。

不得不懷疑駕駛學院將 "最佳時間" 的考期全留返比 "至尊學生" (比普通平民學生比多幾千蚊學費, 上課及考期日子、時間均由專人阿 sir 代 book, 由開始學車至考試亦由同一導師教導及用同一車輛學習)。 由於要比多幾千蚊, 因此 KK 和我也覺得這是 "至豬學生" (未見官先打 80 大板, 又不是確保比多 D 錢一定 pass)

5 則留言:

匿名 說...

Mac,放輕鬆吧!其實昨天試後的你有所得着。
若下次遇到前面車輛因事故而爭執時,你定能知所進退,和與前車保持足夠的距離給自已運用。
kk只不僥幸吧,請加油!請記住:[失敗乃成功之母]。

匿名 說...

媽媽

請你不要說自己 "失敗", 而讚我 "成功" 啦!

因為你係我之母丫嘛! 哈哈, 仲整蠱你唔到?

Unknown 說...

叻姑姐,我哋叫靚姑姐請食慶祝。
多謝您咁錫我,知我鍾意食,犧性小我完成大我精神,請我食兩餐,今次靚,下次叻,多謝您!

匿名 說...

鬼馬的 Henry, 哼!!! o甘下一餐就好貴啦, 因為要計算埋我補考的費用丫嘛!!

匿名 說...

今次只是意外收獲, 你駕駛控制及基本操控問題不太, 下次一定成功。

至於駕駛學院電話查詢確實有問題, 冇人聽, 留言唔覆, 收你線, 樣樣有, 令人煩躁,好彩最終book到無問題。

至於henry仔佢應該用行動去支持你, 有心為你打氣的話, 佢就應該用他的利是請我們大家食好嘢, 一齊happy。