星期二, 1月 29, 2008

考車失敗記

今日攞左假去考車牌, 早在尋日已經開始擔心天氣問題, 一來係凍, 怕凍僵了, 影響狀態, 二來係落雨, 怕視線受影響, 天雨路滑, 易生意外。

今早九點幾上了一堂駕駛課, 阿 Sir 說大致上 ok, 勸導我臨場時別緊張, 同埋留意轉 "左" 彎時的角度 "去盡 d" 便可。(因有行人違規站出馬路, 我不敢駛太入)

結果今天的心情好 ok, 無被 "緊張" 影響, 只係.........因天雨路滑, 當我轉左彎駛入另一路口, 過埋行人斑馬線時, 前方有一輛小巴停泊 (沒有亮著危險警告燈), 當時我以為佢在 "上落客", 便在佢的車尾稍等一會 , 誰知......(原來佢已停車熄匙) 沒有開車的跡象, 之後看到小巴司機跟佢前方的司機在爭拗, 原來......佢地發生了輕微的交通意外, 要等警察到場處理。

雖然我已暗裏心感不妙, 但唯一可做的是 "抽頭" 過線", 然後繼續前行, 不過由於與前車的距離太窄 (太近, 因為後面係斑馬線的關係), 因此扭軚效果不理想, 被考牌阿 Sir "踩停" 了車!!

當然睇到 E 度.....大家也知我的結果啦, 就係 「唔合格」囉!!! 其餘的車程, 我也比自己 80 分架。雖然運氣差, 不過既不能改變事實, 唯有當 "吸收" 考路面試" 的經驗囉!

我已經報左 "補考", 花費了 $3000 幾蚊, 真係肉都赤! 希望下次 PASS 啦! 如果比我碰上了 "那小巴司機" 及 "佢前方的司機", 我真想 "喎" 佢地每人一搥呀! 哈哈!!

3 則留言:

匿名 說...

再按再厲, 俾心機呀, 快啲忘記今日的成績, 明天還有別的科目要應付, 加油!

匿名 說...

希望你替我完成未完的心願啦(考車牌)! 今晚我會開夜車架啦 (預備聽日的學科考試)!

你聽日也要比心機, 盡全力, 唔好 O甘緊張呀!

Unknown 說...

叻姑姐,再接再厲,我爹D都要考兩次啦!