星期五, 1月 25, 2008

寒風細雨做運動

今晨市區普遍氣溫 12度, 新界 9-11 度, 天上落住密密的細雨, 我披上了溫暖的 "戰衣" (樽頸冷衫 + 長厚的羽絨大褸), 才出門上班。

我如常 (7:35) 的落樓返工, 誰知...........(往火車站) 巴士站的人龍竟長逾 150 米, 排到村口的小學旁, 不知為何又無巴士回來 (總站), 我想可能道路上發生車禍, 以致巴士延誤 (7:55)。

當我立即想著 "好豪" 的搭的士去另一個火車站, 人龍也有 30 米長, 越想越急, 又怕遲到, 唯有轉去另一個地點 "等的士", 可惜事與願違, 一樣人太多, 等不到車。 眼見時間一分一分的過去, 我只有乾著急, 最後作出一個果斷的決定 ── 急急的快步跑去另一個火車站 (8:00)。

密密的細雨把我的褲管及長羽絨大褸弄得濕透了, 吸了水大褸尤如一張 "索滿水" 的厚棉胎 (重重笨笨的), 我既要撐傘、又要揹袋、再要揹上濕淋淋的厚棉胎在街上半跑半走的去火車站, 心裏不禁暗地的 "發牢騷" (有無攪錯, o甘耐都未到架, 仲有o甘遠, 行死人咩!! 好攰呀。)

終於花左 3 個幾字才到達火車站 (8:18), 已經渾身是汗 (極想把羽絨褸脫下來, 只可惜人太多, 無位o甘做), 和人群擠來迫去的乘車回公司, 最後也遲了 5 分鐘才抵達 (9:05), 總算不幸中之大幸了。

寒風細雨下做運動 (被迫), 只得一個結果, 就係 ── 好狼狽喔!!

2 則留言:

Unknown 說...

叻姑姐,下次想做運动來我家玩"WinFit"便可以了,我好鐘意睇。

匿名 說...

好呀!! 等我新年過來你家, 玩比你睇啦!