星期日, 1月 20, 2008

新攪作

E 個週末忙過不停, 點解? 帶你地睇o下啦:

1) 換個 "新形象", 趕走病容
(自從 2003 年哥哥結婚之後, 就剪左短髮, 然後一直留長至 2008 年上週), 改左髮型, 後頸有點唔習慣 (涼涼的), 不過 "幾精神" 同埋好似 "後生左" 呀! (但係少左 "女人味")

2) 終於趕工完成啦!!
本來打算 2008 年送比亨 BB 的 "新年禮物", 點知...佢病完就輪到我病, 之後又發現唔記得左 "荷包腳點樣收針", 一直苦苦鑽研, 四出查探, 終於得到靜宜家姐和網上筆記的幫助下, 今日完成 E 份 「遲來的新年禮物」了, 希望清洗過後, 趕得及在農曆新年穿著啦! (我 "幾滿意" 今次的作品, 承惠 $48 大元 - $45 BB毛冷 + $3 衣鈕)

5 則留言:

Unknown 說...

好靚牙!多謝姑姐!

匿名 說...

Henry

你見笑了, 相比起我織冷衫的 「師傅」 (你媽媽) 的手工, 我的簡直係 "不堪入目" 了。

不過點都好, 想你收到我那份 "心" 啫, 哈哈!! 希望你 E 一輩子也在我地的溫暖下茁壯成長。

匿名 說...

係好靚喎, 但今年新年唔可以祝亨亨快高長大, 我怕件衫仔好快唔啱佢著喎。

我唸他穿起件衫仔肯定好有型啫!

匿名 說...

唔啱著就織過一件 lor, E 一件留返比你第日的 BB, 哈哈!

匿名 說...

亨B的新衫真的很美麗,尤其那三粒鈕子,配襯得簡是天衣無縫呢!