星期三, 1月 23, 2008

大團圓

繼亨 BB 在月初出院回家後, 媽媽便一直寄居哥哥家中, 成為暫託媬姆 (傭人還在政府醫院接受治療), 尋日下午, 傭人終於出院啦! 相信一兩天後, 媽媽便可凱旋歸來 (戰勝百厭星亨亨, 講笑咋!)

塞翁失馬, 焉知非福, 在今次的事件上, 雖然大人細路相繼入院治療, 但係

1) 卻令哥哥嫂嫂一家更添 "凝聚力" (一同齊心協力渡過難關),
2) 令爸爸和我好 "掛念" 媽媽, 因為......我地都懶囉! (當我斟水時發現無熱水, 天氣好凍時洗碗), 才想起「有媽的孩子像個寶」的道理。(當然老爸天天為我煮食已經很好了, 至少不用食味精),
3) 姐姐多了親近媽媽的機會 (中午或放工抽空去陪伴媽媽 及 探亨 BB)
4) 亨 BB 學習上進步神速 (據說已經學懂行路, 而且因為嫲嫲成日同佢講野, 佢學懂 (會意) 好多詞彙了, 如:眼睛、鼻鼻、咀等, 又講多左野), 因為傭人不懂廣東話的。

總之, 今次好開心趕及在農曆新年前 "大團圓" 啦! 否則又點帶亨 BB 去逗利是呢?
希望大家今年日日健康, 時時開心!

2 則留言:

匿名 說...

他真的好百厭無時停, 但我又好鐘意他無時停的樣子,既活潑又可愛。

經過今次事件, 真的感受到一家人凝聚力的重要,攜手共渡難關,確實可貴。
世上只有爸媽好, 有父母在旁的小朋友確實像個寶,所以你便是我們的"小寶寶"。

嫲嫲照顧亨BB的日子裏, 他確實進步不少,氹得我們很開心,他時常"ee呀呀"好攪笑啊!

今年他終於懂得"請請"逗利是, 希望他逗多d利是錢, 請姑姐食嘢。

匿名 說...

梗係要啦!!

姑姐 "至愛" 同亨 BB 分享架O勒! 一定會同佢分享佢的利是, 買左好野食再和佢分享食物啫!

哈哈!!!! (薯....) 唔好比佢爹地媽咪知我地的奸計呀!