星期四, 11月 29, 2007

下一個目標

尋晚突如其來的一種感覺湧上心頭 「我.............想...............去................旅..............行.............」

自小我也被父母寵慣了, 佢地總愛每逢暑假, 就一家人 (爸媽、兄、姊及我) 去旅行, 由於當時年紀小 (小學), 而且一家人去旅行也絕不便宜, 因此我地多數去 "中國大陸" 玩的, 就如:北京、珠海、潮州、中山, 還有很多忘記了的地方。

去旅行, 除左洗滌身心, 放下工作去盡情休息之外, 亦係一家人聯誼的好方法, 試問平日在香港各有各忙的時候, 那有幾乎廿四小時的時間去留意家人的一舉一動、生活細節呢? 父母親正好趁此時教育我地 (如:發現我地 "揸筷子" 用錯方法, "執行李" 時欠缺組織, "朝早起床" 行動要快夾妥, 不可賴床, 團友不會等的), 佢地幫我地從生活細節上改善自己, 令我地能有效的照顧自己, 再幫助他人。

回顧起上來, 原來父母在旅行的期間, 教曉我唔小事, 好多謝父母每年 "百忙裏也抽空" 的作家庭聚會! (其實佢地也犧牲了自己去休息或者玩樂來陪我地, 教育我地) 培養我地一家人愛團聚、和諧的歸屬感, 令我更熱愛 "我的家"。 我要快快完成目前的學業, 儲多 d 錢, 我想相約家庭成員再去旅行, 重溫小時候的溫暖安全感。

去邊度玩好呢?????????

3 則留言:

匿名 說...

我舉腳贊成,下一個目標:日本或美加,我由現在起,要保持運動,要有強健的体魄跟''小公主''旅行去。加油!!!

匿名 說...

您好叻喎!
其實真的任何事都是相對;
我現在的角色才体驗到。
我陪他去旅行,相反,他陪我去旅行。

双方共識才快樂、享受;我都想去旅行吖!

Big Mac 說...

henry 呀 henry!! 點解你最近寫的野o甘高深呢? 睇得我 "有時明白, 有時唔明" 喎!

其實真的任何事都是相對;
我現在的角色才体驗到。
??????????? 究竟講緊什麼呢????????
我陪他去旅行?? (邊個他)

henry 仔一齊去旅行, 好呀!!!