星期一, 11月 12, 2007

司儀

最近接到 KK 的通知, 在佢大婚的晚宴上, 想邀請朋友 "司徒" 及 我出任司儀, 其實我並唔喜歡太高調, 不過一世人, 兩姊妹, 佢叫到, 我絕不會 "托手踭" 的, 但係對於無司儀經驗的我 (司徒也是 "新手"), 不禁有少許擔心及膽怯, 因為怕 "攪喎" 別人的婚宴氣氛, 罪大惡極, 唯有盡力而為啦!

我同司徒相識都十載以上架啦, 佢好有義氣, 經常為朋友兩脇插刀而在所不辭, 佢 E 一份 o甘高尚的情操, 令我望塵莫及。 記得上一次在哥哥的婚宴上, 酒樓安排得不太妥善, 司徒一改平日溫文的本色, 青筋暴現紅著面的向酒樓經理理論, 代哥哥出頭 (我第一次見到司徒 o甘 Man 的一面咋!) 一生有此知己, 死而無憾。

結婚, 一生人一次, 希望 KK 同 黑俠皇子對此印象深刻之餘, 亦接收到 司徒 的那一顆熾熱助人的心意。如果在晚宴上我做得唔稱職, 也請多多原諒及包涵!!! (請原諒我是一個無經驗的新手, 又不知能否 "壓場" 及攪氣氛)

5 則留言:

匿名 說...

Mac,俗語說:[萬事起頭難],只要你有信心去挑戰第一次,那麼其後......就迎刃而解,我對你有信心,放胆去做,一定博到掌聲。

Big Mac 說...

我唔介意得不到掌聲, 只係唔想得到 "噓聲" 罷了。

你知啦, 無 mug 機會見o甘大場面, 面對o甘多雙眼睛, 或多或少, 有 d 膽怯。

在課堂上我的 presentation (演講) 縱使背好晒稿, 但臨場仍然 "口震" 兼 "手震" 架。

匿名 說...

還有我做Backup!加油!

匿名 說...

凡事盡力做好便可,不要理會別人的指點, 無論做得多好, 總會有人唔滿意或批評, 我知你們是全心全意的幫忙, 無論結果是怎樣, 我們已經盡力做好, 完成婚宴後, 我們要大吃一頓, 幫你減吓壓先。

匿名 說...

真的!俾自己多d信心同膽量.
只是一個婚禮,不是什麼大型節目.唔需要咁pro,唔想太死板,唔想有框框住你地.
有時有d位出下錯,可能效果會仲好,咁先出到個"真",出到個氣氛.

我知妳一定做得到的!
Your hand was given us great joy!
Thanks a million!!