星期三, 10月 03, 2007

生日快樂 to King King

幾十年前的今日, 有一個嬰兒呱呱落地, 那個便是我的大哥 King King 了。記得細個的時候, 成日同佢 "狗咬狗骨", 人大了, 慢慢變得 friend 起來。

舊年大約 e 一個時間, King King 終於嘗試到初為人父的滋味, 因為小姪仔係遲佢約半個月出世的(10月19日), 今年差唔多剛滿1 歲的姪仔必定係 King King E 一世人的 "最佳禮物" 。

雖然 King King 今日身體唔舒服, 不能賞面和我吃晚飯慶祝, 在此祝佢 "父慈子孝、身體健康、夫妻恩愛、和氣生財 同埋 事事如意" 啦!
** 圖中的 "栗子蛋糕 + 朱古力裝飾" 乃係我以前在觀塘跟導師學習的製成品, 因為 King King 腸胃一般, 在此請佢食蛋糕補數啦!

7 則留言:

匿名 說...

首先要多謝叻姑姐,我個肚仔冇爸爸咁大,但好健康,所以我生日要有真蛋糕吃,不要望"糕"止餓;哈哈!

Big Mac 說...

Henry 仔, 由於你人仔細細, 腸胃唔方便食油膩食物, 所以都係比一個 "清蛋糕" 你好了。

嘻嘻!! 又省回一筆。

匿名 說...

好嘢!不過我一定要吃的,萬歲!
Yeah! 有得吃,期待!

匿名 說...

個蛋糕整得好靚, 話比人聽係街都有人信,唔知幾時有得吃呢?是否要等爸爸生日?

henry一歲了, 我們期待的一天終於來臨, 跟住henry仔一定有好嘢食, 因為有好多人錫你會買好多玩具同食物比你, 記得同我地分享。

匿名 說...

哈哈!多D分享,多一份快樂!
Come On......
Welcome to my Birthday Party.......
期待

匿名 說...

在此補祝King King生日快樂!Henry仔快高長大,孝順King King

Big Mac 說...

有心人

你好! 好耐無在此見你啦, 好掛住你呢! 願以後多 d 在此相見, 互相分享。

多謝你對 King King 及 Henry 仔的祝福 ^^