星期一, 9月 10, 2007

大美篤尋食記

阿 Be 早前和客人到大美篤一間 "休閒式" 的餐廳尋食, 佢覺得味道不錯, 而且上次還未試到同事極力推介的 "珍寶生蠔" (當日唔靚, 無入貨), 因此週日特意和我、老頑童及媽媽一齊入大美篤尋食。

首先如果閣下係無耐性的話, 千萬別走進這家店, 因為只得店主兩公婆 + 一個外籍員工 + 店主的一對年幼子女 (8-10 幾歲), 共五人去照顧廚房及樓面共六桌人 (顧客差不多三十人), 所以招呼確實不週, 好多時需要自助。由於等得太久, 整餐飯由 6:30吃到晚上 9:30, 我地 order 左:

1) 珍寶生蠔 及 蒜茸焗珍寶生蠔
2) 鹽燒鯖魚
3) 醬燒牛骨扒
4) 蒜茸炒西蘭花 (由於等得太久, 兩個幾鐘佢地仲未整, 因此取消此菜)
5) 芭蕉炒飯








































由於等得太久、太肚餓的關係, 因此忘了幫炒飯影相, 牛骨扒也是食到尾才醒起要影相, 因此食物樣貌不佳, 請諒。

總括而言:場地無冷氣、有少少蚊、人手不足、週日根本不能應付o甘多桌客人、食物質素一般、價錢頗貴。 如果只是想感受一下到郊區或 "扮到國外旅遊" 的氣氛, 就最好趁星期一至五前去試菜, 才不至於浪費了。

5 則留言:

匿名 說...

相中見到啲生蠔好大隻,睇見就流晒口水,好想有機會試吓,不過唔知貴唔貴呢?

順便係度祝阿mac搵多啲錢,賺多啲, 快啲請我去食好嘢.

匿名 說...

KK兩隻生蠔只有一隻合乎售價,尤其那兩隻焗蠔配料多(蒜蓉味太重﹞ BIG MAC今次畫面太暗,美中不足!期望不久的將來有更多人參予!我請客,聽住先!真攪笑!!!

Big Mac 說...

價錢都 "幾中上" 架, 生蠔 $40/隻, 芝士焗/ 蒜茸焗生蠔 $45/隻, 成餐飯連加一要 $600 幾蚊 (都唔知點解要收加一, 佢地都無 mug 服侍過我地)。

在此多謝你的祝福, 睇來 E 一期 KK 揾錢多 D 喎 (星期六都要返工), 獨食難肥, 你識做啦.........

匿名 說...

嘩都幾貴喎, 但好彩我乜都聽唔到又睇唔到!!!!!!

Big Mac 說...

KK, mug 你o甘茅架! :P

為慶祝你 "失而復得" (星期二放飛機事件), 一於比你做主去食餐好啦, 多謝晒!