星期三, 9月 12, 2007

BB 在酒樓做mug 好?

當一家大細去酒樓飲茶食飯時, 小朋友通常覺得無聊透了, 因為佢地的食量十分少, 所以好快完成用餐, 會跑落地去玩耍。

但係無牙的 BB 又可以點樣去渡過 E 一 D 無聊的時光呢? 佢地既無牙食野, 亦未懂行, 離不開餐桌, 請睇以下片段便自有分曉:

好笑嗎? 佢地竟然會利用柔軟的身驅去玩弄腳仔, 還扮吃得 "津津有味", 令身邊的成人也被引誘得爭吃一份, 勁攪笑喔!

** 由於影片係利用手機拍攝的, 因此解像度極低, 但至少見到外型和動作。

6 則留言:

匿名 說...

big mac你很厲害,懂得利用新科技去表達henry的連環有趣的動作,教人看後開懷大笑!叻姑姐

Big Mac 說...

Henry 嫲嫲, 你太誇獎我了, 其實只係 blogger (網頁的設定) 更新了, 增加左 E 一個新功能, 比我地網主可以上載有趣的片段吧。

因此我手機內隱藏已久的珍貴片段才可曝光, 另外手機的解像度低亦是一個優點, 因為免得其他成人的真面目曝光, 以確保私隱。

日後我地大家一齊爭相拍下 Henry 仔有趣的一面吧!

匿名 說...

我覺得Henry 嫲嫲都好厲害,由原本不懂電腦的, 直到現在懂得上網睇嘢、玩msn、Check e-mail,你咪仲厲害, 大家繼續努力呀,唔可以俾Henry 嫲嫲叻晒, 我都要努力提升自己先得。

Big Mac 說...

無錯, 絕對唔可以比 Henry 嫲嫲一個叻晒的, 我要 keep 坐 update 自己, o甘先可以 "扮叻" 的 "教導" Henry 嫲嫲有關電腦的事嘛!

反之我覺得 Henry 仔實在太幸福了, 一來科技先進, 令我地可以幫佢保存至珍貴的片段或相片, 其次係佢身邊每一個人也因為佢而作出轉變, 你地話 Henry 幾大面子呢?

KK 睇來我地都要一齊 "加把勁", 才不會被Henry 嫲嫲趕上啊!

匿名 說...

我Henry仔練到一身好武功,犀利呢!爸爸都忍不住要同我一齊練,咬著我隻腳仔唔放!
我牙牙聲,爸爸都繼續咬,唔通我隻臭腳真係咁好味道?我自己又咬吓先,喊喊吔,味道都幾得意。唔知點解,太嫲、爺爺嫲嫲、姑姐成班人都笑笑口望著我,好似都試吓咁,我得兩隻腳仔,一隻巳比咗爹爹、仲有一隻留比自己,你哋唸都未唸呀?我牙、牙、牙Say no呀!

Big Mac 說...

哈哈....第一次在此收到 Henry 仔的留言, 真開心。

大家望住你, 當然唔係吼住你對腳仔啦, 不過你對豬腳仔的確幾吸引的, 因為 "好肉" lor。

大家只係望見你和爸爸的爭腳事件而感到好笑啫, 估唔到爸爸都 "童心未泯", 跟你玩埋一份。

你要好好 keep fit 呀, 否則肥胖的身軀會使你唔可以 "能屈能伸" 架啦。