星期一, 2月 05, 2007

發花癲



自問唔係一個好有情趣的人, 但每逢節日, 均鍾意攪下佈置, 而且得閒就鍾意在室內插d鮮花, 令屋企有d生氣, 人都會舒暢d, 當作係氹o下自己。

上週六, 早左出旺角, 趁未夠鐘返學, 先去花墟逛一圈。

嘩! 臨近新年, 真係「人山人海」呀! 仲要一街都擺滿鮮花, 最多的是水仙、 銀柳、菊花同埋 “五福臨門”。 老實講, 我並唔太欣賞“五福臨門”, 我覺得佢一舊舊的, 好肉酸, 好醜怪!

今次我的收獲係附圖 – 石竹 (KK 最鍾意哩種花), 而我就喜歡插 “小黃菊” (原來又稱富貴菊) 同埋 “香水白百合”。

4 則留言:

匿名 說...

插得唔錯,幾靚喎!花的價錢貴唔貴呀?
過年又想插D乜花呢? 比D意見都好喎!
我都想插番瓶,好讓新年增添多点氣紛.

Big Mac 說...

今次的匿名者係咪 「有心人」呢?

石竹唔貴, 小束(單色的) $10 有交易, 在下今次的石竹, 就係 $25, 可以插晒成個花樽架啦! (每天全換水, 可以插大約兩星期架)

至於新年呢! 去年我就插 「粉紅百合 + 小黃菊」(效果唔錯架), 今年我想插蟹爪菊, 至於襯花仲未諗到, 行o下街睇o下什麼靚先啦!

匿名 說...

你盆花好靚呀,不過$25蚊就唔係咁低,好似淨係得一隻色,仲記唔記得我哋上次去花墟買個束,又大束又多顏色,多色先靚嘛!

Big Mac 說...

其實都有三種色架, 都係花墟, 上次果檔買架喎!