星期三, 1月 31, 2007

尋食記

尋晚放工約左 KK 同 老頑童去揾食, 試左一間由 I 同事介紹的 “三小姐海鮮小菜館” (位於大埔市政大樓 2/F 熟食中心)。

我o地三個人 order 左
1) 籠仔糯米蒸羔蟹 (招牌菜之一, 幾有特色, 附圖)
2) 雞油豆苗
3) 京都骨
4) 兩碗白飯
5) 一個外賣盒 (食唔晒, 打包, 唔好o徒)
埋單總共 $151, 算係 OK 啦!

值得一讚的係D 餸 “碟頭” 夠大, 味道也不錯, 略嫌 「京都骨」 D 肉 刃左D, 「籠仔糯米蒸羔蟹」好足料, 有三隻小羔蟹, (此餸幾特別, 外面不常見), 飯內亦有蝦米等其他材料, 略嫌鹽左少少, 相比之下, 「雞油豆苗」最好食, 唔太老。

眼見都幾多人 order 椒鹽鮮魷、海鮮什菜煲、金牌雞等餸, 雖然怕熱氣, 但下次我都會去試下 「椒鹽鮮魷」先。

2 則留言:

匿名 說...

記得下次再食就叫埋我,我都好想試吓"椒鹽鮮魷",好多人order攪到我都好想食添。

Big Mac 說...

ME 2, 我梗會預你哩個 "為食小隊友" 啦, 仲會預埋今次無份的媽媽添。