星期一, 1月 29, 2007

新年新景象

剛剛的週末, 完成左一個大 project, 就係 「新年的裝飾佈置」 同埋 「幫魚缸換上新景象」











今年的新年佈置比較簡單同 「清清地」, 價錢只不過是 $9, 好抵, 又可以靚返一頭半個月 lu, 期待新年時, 也買些鮮花作室內裝飾 (不過要先執執屋)。












由於魚缸養 "水草" 的關係, 所以水草泥需要一年更換一次 (全換, 否則不夠養份供應水草生長), 所以我和阿 Be 趁機重新設計魚缸的場景, 他將水草用魚絲 "植" 上去 "石春" 同 "沉木" 上, 我重特登買了紅色的水草賀年呢!

小魚好似幾享受新環境, 不過由於我o地製作需時, 有兩條小魚因為忍受不住o甘長的等候時間, 覺得好悶, o係外面的水盆 "玩笨豬跳", 壯烈犧牲了, 善哉! 善哉! (雖然傷心, 但唯有安慰自己, 舊的不去, 新的不來吧!)

2 則留言:

匿名 說...

你嘅新年的裝飾佈置真係好抵喎,整出嚟效果都唔錯。

另外我比較鍾意宜家嘅魚缸啲水草場景,簡單的清清地,冇以前咁多咁亂。

雖然舊的不去,新的不來,不過請你不要時常給魚兒新環境,如果唔係就連啲魚都好快去揾哂主耶穌,阿門!

Big Mac 說...

係架, 多得你陪我去揀佈置物料咋! thank you!

魚缸場景我都係鍾意而家果個多d, 不過水草泥就鍾意以前果款 "紅紅啡啡"色多d, 仲有化糞作用 tim, 而家果款 "黑砂鋼" 只係得個型字, 唔識化糞架, 黑沉沉, 麻麻地。

我d 小魚信"佛"架, 善哉!善哉!阿彌陀佛!