星期三, 2月 07, 2007

回憶分享 & 三級謎題

最近聽到了一個久違左的名稱 「CYC」, 全名應是 「Community Youth Club 公益少年團」, 哩個組織係以前讀書時期的獎勵計劃, 目的旨在讓青少年參與一些社區, 又或是義工活動, 用績分去鼓勵同學們去參與活動, 集齊若干績分, 便可以換領唔同的襟章。

仲記得我中三時曾是該組織的文書呢! (因為當時並不太多人識 "倉頡輸入法", 而我趁暑期, 在我爸的鼓勵下, 買書一齊研究、自學), 其實工作很少, 只係間中打活動通告, 張貼在學會的壁佈版上, 同埋要定時參予 "幹事會議", 當時的幹事同學可獲贈 「精美襟章」一個, 以作獎勵, 我都係因此才應承做 "文書" o甘沉悶而沒趣的工作, 頑皮的我連學會的名也改成 「攻擊少年團」呢, 真好笑!


另外, 我想出一個謎題比大家, 不過三級的, 係我見到個答案, 忍唔住想比哩條題目 (因為幾攪笑)
謎面: 男士最怕的 (猜一條路的名, 提示: 名是三個字的, 路在九龍區)
有興趣的就估下啦!

沒有留言: