星期四, 2月 08, 2007

有食神

小妹哩排好有食神, 因為臨近農曆新年, 遇上好多的 Annual Dinner 同埋 “做節” 的飯局呀!

3/2 是嫲嫲家的“做節” 的飯局 (因返學, 錯過左)
7/2 是自己公司的 Annual Dinner
8/2 是客人公司的 Annual Dinner (全公司出席)
11/2 自己家的“做節” 的飯局
13/2 慶祝 “情人節” 的飯局
14/2 同事生日午餐飯局, 生日蛋糕 (下午茶), 晚餐和另一位 “情人” 慶祝 (舅父)
15/2 另一位客人公司的 Annual Dinner (全公司出席)

嘩!! 驟眼睇都知道未過年, 已經會 “肚滿腸肥” 啦, 仲未計算新年的 “糕點” 在內添! 點算?? 唯有做多兩 part 運動, 跳多兩 part 舞, 同埋唔駛飯局時, 食清淡d 啦。

*PS: 我明顯的已感到自己的面頰 “脹卜卜” 了

7 則留言:

匿名 說...

面仔脹卜卜,無問題呀!你咁瘦,成機增下肥都唔錯呀!

Big Mac 說...

唔係掛, 我瘦???? 其實肥你睇唔到啫。(掩眼法)

面仔脹卜卜, 上鏡會仲肥架, 唔敢影相 tim。

肥瘦都不是大問題, 最緊要「健康」!!

另外, 上面的朋友, 其實你發表意見後, 可以在下的選擇 「其它」, 之後輸入你的 "筆名", 才再按「發表您的意見」架, 我好 "好奇" 想知你係邊個呀! 莫非係 「有心人」??

匿名 說...

你真係好聰明,不管是肥是廋,健康最緊要.
你其實好醒,你應該知我係边個啦!我咪係[有心人]囉!
講到食,睇離你都幾有心得,有好介紹嘛?
又平又靚不防介紹一下喎!

Big Mac 說...

heeeeheee 你過獎啦, 講到醒都唔及我媽媽,點解???? 因為單純的佢o係幾十年前已經獨具慧眼, 識到你E個有心人lor,而你地一家又好照顧佢, 所以我地從不擔心佢被人蝦。

講到食啦喎, 梗係要向我的 "咀刁" 爸爸請教啦!

匿名 說...

哎呀!自己成日都唔會記得自己有幾大,但比你一提,跟你媽媽相識都幾十年Lor,真係想唔認老都唔得添,希望你唔介意跟我這老人家做同學la.
話說,以你的身型,記性,聰敏,假以時日,必能成為( )高手,信不信由你,努力吧!

Big Mac 說...

哈哈!! 多謝你的讚賞先, 希望承你貴言啦, 不過我真係唔想成為()的 "男步高手呀", 只可惜因為身高的關係, 經常被編做男步tim。

我都好開心有你做同學, 因為你學得比我耐, 可以教o下我嘛! (仲可以請埋你妹妹一齊作示範 tim), 真係 "多得你" 呀!!

另外, 我覺得年齡並唔係一個問題, 因為人人都會長大, 都會衰老的, 唔好o甘介意啦, 最緊要係 "心態開朗長青、有一顆童真的心", (活脫脫係講緊我的孖大舅父), 佢成日都好有童真, 開開心心架。(我都好佩服佢)

Big Mac 說...

哈哈!! 多謝你的讚賞先, 希望承你貴言啦, 不過我真係唔想成為()的 "男步高手呀", 只可惜因為身高的關係, 經常被編做男步tim。

我都好開心有你做同學, 因為你學得比我耐, 可以教o下我嘛! (仲可以請埋你妹妹一齊作示範 tim), 真係 "多得你" 呀!!

另外, 我覺得年齡並唔係一個問題, 因為人人都會長大, 都會衰老的, 唔好o甘介意啦, 最緊要係 "心態開朗長青、有一顆童真的心", (活脫脫係講緊我的孖大舅父), 佢成日都好有童真, 開開心心架。(我都好佩服佢)