星期一, 8月 28, 2006

愛不太遲

昨晚去左醫院探望朋友的嫲嫲 (她剛在上週二, 22/8/06 做手術), 佢復原得很快, 24/8 已經可以吃粥, 25/8 晚就已經可以吃飯了)。27/8 上午還下了床, 坐在床邊的椅子休息 (嫲嫲還笑說佢的私人坐墊的圖案很 “小孩子” ─ 因為的確是小孩子的水泡嘛!)

昨晚去探望佢時, 佢氣色很好, 而且還好像小孩子的詐驕
嫲: 我pat pat 痛呀!
我安慰佢說:阿 Be細個頑皮被打 pat pat 時, 應該和你一樣痛喔!
怎知嫲嫲竟淘氣的話:無打, 我一直都唔捨得打佢, 所以佢變得o甘曳lor。
我道:佢曳唔緊要, 最緊要佢對你乖, 錫晒你咪得lor。

估唔到病榻中的嫲嫲轉數也如此的快, 而且既淘氣又詐驕, 仲要話醫院的食物不好吃, 睇黎佢康復的進度真是十分好, 令人樂觀喔!!! 我想經此一役, 大家也感受得到 “在家千日好, 出外半朝難。” (平日在家以為見到家人是理所當然的事, 沒想到當家人離家數日才發現自己會經常掛住佢, 擔心佢)

聽到朋友嫲嫲的淘氣詐驕對話後, 令我想起我的婆婆 (已經在天國了), 她也是很疼我們的, 而且盡量公平 (需知道上一代比較 “重男輕女” 的), 她雖有缺憾 (中度失聰), 但真的很仁慈, 而且心地善良, 自己經常節檢省錢來買零食比孫兒 (仲要係價錢貴而且一人一份的零食)

2 則留言:

匿名 說...

聽到他嫲嫲嘅近況,真係叫人安慰,大家都唔駛咁擔心,祝福她早日康復!

此事令你想起婆婆 (愛得太遲),教大家真的好好珍惜, 珍惜眼前人,幸福唔係必然嘅事啊!

Big Mac 說...

係呀, 你領會了我此文的信息, 是想大家警覺到 "幸福非必然", 要把握現在擁有的, 好好珍惜。

所以............. 無論日後條路係點, 我都會好好珍惜你架 KK。 ^^