星期三, 8月 23, 2006

Tiramisu


尋晚同 Ching Yi 家姐、Ching Yi 媽同埋阿 Be 一齊晚飯, 席間傾起上星期日的蛋糕班製成品 – 意大利芝士蛋糕 (Tiramisu)。

該堂還有教授意大利杏仁圈 (這是 Bonus ─ 賺左, 因為筆記大網上沒有提及, 但內文卻提供左食譜, 阿 Sir 焗住要教埋啦!!! YEAH!!! 賺到了, 彌補返小妹上一次的 “蝕左” 被騙的遭遇)。小妹的蛋糕有幸同KK、媽媽和阿 Be分享 (因為爸爸唔食芝士, 所以得到我親手唧的 “心型” 杏仁圈一塊)。

經試食後, KK同 媽媽 覺得這個意大利芝士蛋糕 (Tiramisu) 實在太太太太……….. 好味啦! 蛋糕分左6件, 佢o地每人食左2件就知有幾好味啦! 媽媽仲立即話:「掂啦!! 我打本比你開 Café (咖啡店), 賣埋蛋糕ga 喎。」 (當然我知佢係講笑啦, 不過真係好開心, 多謝食家媽媽的食評, 令我信心大增。) 佢地話比起之前的 “美國芝士餅” 來說, Tiramisu 味道濃淡適中, 口感鬆軟, 總之回味無窮啦! 而 “美國芝士餅” 的牛油味太濃太搶, 口感較 Tiramisu 實, 食完之後好口乾。 但阿 Be卻喜歡 “美國芝士餅” 或 “紐約芝士餅” 多一點, 因為佢鍾意芝士味夠重及口感好 creamy 喎。o甘我覺得點?????????? Um………… 好難答, 因為我的答案唔夠客觀, d o野係我整的, 我一定話好味 ga la, 係咪先?

Ching Yi 家姐話佢d朋友試過 Tiramisu 都大讚, 仲話好過 “美國芝士餅” 添。Ching Yi 媽立即說:「你地講得點好味都無用啦, 我都無得食。」阿 Be 搭咀話:「係呀, 我試過, 真係好好味ga。」我地的談論引到桌上的每位朋友也 “口水長留” 呀!!

10 則留言:

匿名 說...

點解Ching Yi 家姐唔請埋俾Ching Yi 媽食架?

Ching Yi 媽真係慘冇得食,真係好好食架!

我想同Ching Yi 媽講唔單止個Tiramisu 好食,嗰啲意大利杏仁圈都好好食架,Ching Yi 媽冇得食,真係一個損失啦。

唔知Big Mac 下堂學啲乜呢?又有啲乜好嘢食呢!十分其待啊..........

Big Mac 說...

因為 Ching Yi 家姐上完蛋糕堂, 仲要返學至傍晚, 而 Tiramisu 又是凍餅 (要雪的), 所以佢唯有在課堂之間食左 "它" lor。

其實 Ching Yi 媽又不用擔心, 日後搬左新屋, 添置好 "架撐", Ching Yi 家姐便可以開班授徙 lor (最多我幫忙做助教 - 條件是一件蛋糕, heehee...........為食豬的我 :p )

kk, 下一堂是紐約芝士餅 及 朱古力曲奇呀, 你啱唔啱食呀?

匿名 說...

緊係啱食啦,你記得留番俾我食呀!

睇吓你有無時間教我整焗薯吖?因為星期日要宴客囉。

我記得你星期六好似唔得閒,因為我打算星期六試吓整,睇吓你有無時間啦?

匿名 說...

唉!KK都覺得我好慘,整日聽到佢哋講好食,但係從未試過,我又是很貪食的‧
喂!下一堂是整餅,沒有藉口要雪,應該有得試‧
芝士餅和朱古力曲奇,我全部啱食,而且我吾怕肥。

Big Mac 說...

唔好唔開心啦, 昨晚 (27/8) 去到醫院探 grandma, 佢立即就問我:「今天和 ching yi 家姐學了什麼蛋糕呀?」我回答佢及比左幾張手機拍攝的蛋糕寫真佢睇。佢睇完之後話:「學煮餸仲好啦, 等阿 Be 可以食多 d, 肥d 嘛!!」

由以上對話可以証明 ─ 為食又豈只你一個呢?? 即使病在床榻的 grandma 問起食o野的話題, 精神都為之一振架 :p

匿名 說...

只得蛋糕寫真沒有用,有實際的才好。

匿名 說...

Ching Yi Ma, 你要接我放學先有得食!!

Big Mac 說...

唔知下堂會唔會見到 Ching Yi媽 接 Ching Yi家姐 放學呢?

小肥皇子也是每次都去接Ching Yi家姐放學先有得食架 (我做証)!!

匿名 說...

如果我好像小肥皇子甚麼家務都不用做,只是照顧女朋友,便可以接ching yi 家姐放學,ching yi 家姐已經忘記了;以前ching yi ma 已接了她放學幾年?

Big Mac 說...

Ching Yi ma 唔駛唔開心啦! 尋晚我已攞左半個課堂製成品比你試下, 比你補返數, 係咪好食呢?