星期二, 8月 22, 2006

十年前後

哈!! 哈!! 哈!! 終於又過了一關啦! 昨晚考完本科的末期試, 雖然考試成績要等待約兩個月後才發放, 但據我估計, “合格” 應該沒有問題的 (我很沒大志喔!!!), 在此特別鳴謝 KK 協助我溫習。

昨日突然與家人談及傳呼機 (call 機), 記得傳呼機在八十年代尾, 九十年代初是極為流行的 (尤其是工作於金融行業者), 甚至是 “潮人” 的指標。因為當時的手提電話並未普及 (只有 “大哥大水壺” 或 “和記 CDMA電話”), 而且未有手機短訊 (SMS) 的出現, 傳呼機正正發揮到它的作用 (用作間接溝通, 因為機主可有效的接收訊息, 亦有權選擇是否回覆發訊者)。

我就讀商科學校時 (約十年前) 也曾擁有一部傳呼機, 用作上課時又或在家時接收訊息 (免和家人爭電話)。回想起頑皮的我也經常整蠱同學(擁有傳呼機者), 致電 call 台扮作她們的男友, 留下 “肉麻” 短訊, 如:”我好掛住你”, “我愛死你了”, “點解我一想起你, 心中就有十萬個衣架?” 等等。 每次留言時, 也令call 台的接線生十分尷尬, 同學收到留言後又萬分開心, 而我卻露出勝利又邪惡的笑容, 真好玩哩!!

回想起來, 真是不知何解當時面皮o甘厚, 只顧整蠱朋友, 而絲毫不覺得尷尬和怕羞呢? 如今的我就一定做不出來了。可幸的是而家我們有手機短訊 (SMS)代勞去傳達 “骨痺肉麻” 短訊。

不得不嘆一句, 科技發展得真快, 而家十歲以下的小童擁有手提電話的比比皆是, 唔知道十年之後又會流行什麼傳送方式又或其他新科技呢?

2 則留言:

匿名 說...

成恭喜你又過一關,我唸你成績應該唔差一定合格,我估計仲會攞B以上添。

回想十年前我哋就讀商科學校時都幾"索"架,以前我都成日收到啲“肉麻” 短訊架,弊!依家我先唸起十年前你曾經亦對住我露出嘅勝利又邪惡的笑容,哼!一定係你係度玩嘢,終於揾到真兇啦。

Big Mac 說...

多謝你睇得起我可以攞 B 喎, 其實 "合格" 已經很開心, 因為而家讀書的心態唔同左, 不是追求分數高低, 而是但求合格兼唔好太大壓力, 始終而家都是 "揾食" (工作) 行先lor, 無錢出糧又點讀書呢? (人長大左會學識面對現實的。)

我地唔單只以前讀商科學校時"索"架, 而家都仲好索(不過唔係以前"卜卜脆"果隻索, 而係有女人味的索), 即使日後變左婆婆, 我諗我地都仲係 "風韻猶存" o甘索呀! 因為 "心善則美", 只要心境開朗, 人就健康, 一定索啦!!!

嘻!嘻!嘻!嘻!嘻!話時話 - 我諗我都有整蠱過你, 不過你o甘醒, 一定好快識穿啦!!