星期三, 8月 30, 2006

長青樹

最近迷上聽電台節目 903 的 “架勢堂” , 因為主持人森美同小儀真係好攪笑。同埋我想聽下古巨基的新歌 (愛得太遲), 因為d人都話好聽同埋d歌詞好有意思。

其實佢地個節目都幾好笑架喎, 尤其是 (星級遊戲 之 It’s a 反) 果部份, 有時真係 “笑爆肚”, 另外 (星級遊戲 之 砰砰砰砰砰) 令我不得不佩服佢地個腦轉得好快。

聽左一排佢地的節目, 發展自己的心態好似 “開通左 / 開心左”, 例如成日心裡叫自己回想佢地節目的好笑處, 個人放鬆d, 不要因為太過認真引致太大壓力。好似幾有效喎。

最慘卻是因為節目在深夜 12:00 – 凌晨 2:00, 所以要化身做 “貓頭鷹” 才可收聽, 第二日又要變成小熊貓了, 真係對佢地 “又愛又恨” 呀!

有時當聽到佢地接聽 “聽眾” 電話時, 我又可以從傾計的內容去了解時下年青人的心態 (就好似有個大學生話: 嘩!! 第二樣野唔認真都得, “玩” 就梗係要認真架啦! 博到盡添呀!) 足以反映年青人對 “玩得開心” 睇得比一切更重要。所以真係好佩服同羨慕主持人離校o甘耐仍能保持 “長青” 的心態同埋靈活的腦筋。

2 則留言:

匿名 說...

我都覺得好好笑,臨瞓前聽吓都唔錯,不過真的太夜,我琴晚聽聽吓都瞓咗。

Big Mac 說...

係架, 有時真係會聽聽下想瞓架 (但又怕耳筒塞住雙耳聽不到鬧鐘而唔知醒喎)! 因為太多廣告lor。

另外我最鍾意逢星期二 (玩遊戲) 果晚, 係最攪笑架。