星期日, 8月 06, 2006

我被騙了!! ...>_<....


又是星期日了! 今又是我第二課的西餅蛋糕實習課, 課題是:忌廉泡夫、朱古力條、巴黎圈。

但筆記食譜內只得忌廉泡夫的做法, 而朱古力條及巴黎圈只紀錄了名稱, 沒有做法筆記, 最後阿 Sir 亦只教了忌廉泡夫。感覺上覺得.........「我被騙了!! 好想大叫..... 回水!!!!」...>_<....

忌廉泡夫的粉漿並不難整 (不需太多技巧), 只是烤焗的頭 15 分鐘不能打開烤爐, 否則泡夫便焗不 "企" 身, 功虧一簣了。完成泡夫後, 便要煮吉士忌廉的漿去做忌廉泡夫的餡。um............. 整完之後試味, 味道真不錯呀! 阿 Sir 還示範了一隻 "忌廉泡夫小天鵝" 給我們睇, 很美麗呀! 我也忍不住幫它拍下寫真。

還有昨日我在家整了 4 個 6 寸的 "美國芝士餅", 改良了阿 Sir 的食譜為 "無鹽牛油", 因為上一課的堂課完成品, 經大家試食後, 一般覺得牛油味太重, 搶了芝士味, 而且太容易膩, 所以我將食譜中的 "普通牛油" 改為"無鹽牛油", 令到芝士發揮應有水準, 而牛油香得來亦不會太膩。

相信我下次會在家試一下忌廉泡夫, 咦......................又係開班授徒的時候啦, 叫大家交學費先, 呵....呵........ 昨日我開班授徒時共有三個學生, 包括媽媽、姐姐和男友, 我想我也十分厲害哩! 自己是學生但亦阿膽收生, 因為我覺得已經比左錢去學蛋糕, 何不一份學費比幾個人 share (攤分), 好像抵 d 哩! (算死草哩!!!) 非常期待一天我的學生整o野食去孝敬我這位半桶水老師!!!

2 則留言:

匿名 說...

致半桶水老師:

我都很同情你嘅遭遇,不過有十九個同學仔陪你,算了吧!

半桶水老師你幾時可以示範一隻 "忌廉泡夫小天鵝" 給我們睇呀?的確很美麗呀!

Big Mac 說...

係呀!!!! 我都覺得好靚, 不過其實它是一個失敗之作, 因為烘 "LOAN" 左ga。

如果他日宴客或開 P 的話, 一人一隻又或整一盆大家食, 又可以做裝飾, 充撐場面, 也是不錯的。

你家的焗爐也可整到, 過程十分簡易, 等我遲d開班先。