星期二, 8月 08, 2006

可愛國寶 ─ 小熊貓

期末考試快到了, 就在本月的廿一號舉行, 雖然明知時間有限, 但不知為何即使強迫自己對住筆記, 但始終記不入腦。唉…….只有嘆一句:「今天在下沒有書緣。」

從小至大, 我有點小聰明, 但唯獨對學科的知識 (中文、英文和數學等等) 興趣不大, 反之我對術科的興趣十分濃厚 (如:美術、音樂、家政和體育等), 不知是否因此連脾氣也變得似 “藝術家” 般, 如果沒有 mood (雅興) 的話, 很難去勉強自己完成工作, 即使能夠完成, 效果也絕不理想。

最奇怪的是我發現晚上我的專注力比日間好, 所以記憶也較佳, 睇怕我打從這星期至廿一號晚期間, 也要變作一隻 “國寶 ─ 小熊貓”了, 仲要求神拜佛的去求 mood 到, 快快將筆記知識記入腦。

2 則留言:

匿名 說...

曄廿一號就考試請你快快温習,記得我十九號約咗你嗎?“藝術家”

我都好覺得你由細至大的確有點小聰明,就待我俾機會發揮所長,十九號嘅約會你要識做啦!嘻嘻。

記得細個我教過你將啲data入腦法嗎?係咪好駛得呢!過大個咗就唔係甘駛得啦,小熊貓俾心機温習,加油加油fight!

Big Mac 說...

我想應該是 加油加油fighting!!!!

我梗記得19號與你的約會啦! 否則我便不用在 21號請假溫書啦!!

藝術家要識做是否代表你想要名畫一張呢???? 還是你想我幫忙預備食物, 如是的話, 請隨便開口, 我也可在 18號晚到你家中"借栗一燒"的。

我仲記得你教我記data的絕招, but data 太多, 絕招也用不著哩!!

我會多多加油的, 多謝關心。 :)