星期一, 8月 07, 2006

古方美容

唔知大家有無聽過 “古法線面” 這個名詞, 原來古時有好多女性都用此方法來脫面毛, 亦即是我地細細個有時在街上見到d婆婆口中含住一條線郁下郁下的去幫另一位婆婆線面。 甚至乎它是 “面面俱圓” 的典故由來 tim。

話說古時的女性嫌面上的毛髮影響儀容, 所以一般黃花閨女也會請人幫她們用 “線面” 又稱 “挽面” 去脫掉面上的幼毛髮, 令面容更白更滑, 人們便之為 “面面俱圓”。

聽講用此方法去脫面毛雖然是痛, 但脫得很乾淨及毛髮的生長速度會放慢, 所以此方法流傳至今亦有捧場客。而線面的工具很簡單:只是 “七姐粉 + 線面的線” 便可, 最重要的是技師的手勢 (去決定脫得徹底與否和痛唔痛)。所以靠口碑會好些。

不得不講一句:古時的人真是極有智慧啊!

9 則留言:

匿名 說...

我無聽過 “古法線面” 這個名詞啊,相信年齡較大嘅人就應該聽過嘅!

不過睇完你篇文章我對“古法線面”己有一定嘅認識,你快啲學識仲記得要教埋我,等我哋一齊做個有智慧嘅人先。

Big Mac 說...

喂! 咪扮o野喎! 似乎你應該識的。

大家都是知道原理的, 不過要多d實習才可以幫人線面, 否則整痛別人及令人紅腫。

一齊研究下啦!

匿名 說...

喂!嫲嫲這方面是高手,你可請教她,記得結婚前,給她強迫做了一次。

Big Mac 說...

To Ching Yi Ma

好開心見到你在此留言, 多謝支持!

啊!!!!!!原來grandma是線面高手, 失敬失敬。 等佢出院身體復原的時後, 我便會向佢求教, 學多一技旁身。

你覺得線面痛嗎? 做完後, 是否真的很白、滑呢?

匿名 說...

痛就沒有痛,痕痕地,﹝白、滑﹞?就不覺(可能自己皮膚差,無反應),本來我不肯做,嫲嫲說女子結婚一定要做(可能是想靚些),便順她意做了一次。

Big Mac 說...

我都試左 "線唇毛" 呀, 都幾痛架 bor, 可能因為我的唇毛長得比較密(我諗做多幾次會無o甘痛, 就好似 "抆眉" 一樣道理)。 線完唇毛之後, d 幼毛髮真係好似出得慢d架 (所以效果幾持久)。

唔得...... 等grandma 好返d 之後, 一於跟佢學下野先。

匿名 說...

你肯比她攪塊面,她一定很開心。

Big Mac 說...

嘻嘻!!!

其實我係想學果個手勢 (線面技巧), 所以當嫲嫲教我的時候, 就要麻煩 ching yi ma 做 model 比我地示範及實習啦!!!

放心啦!! 我會錫住你細力 d 架啦!! 呵!呵!呵!

*以上都係講下笑啫。 :p

匿名 說...

建議你找ching yi 家姐做model,這才見到效果,若只想學果個手勢,最好找ching yi 做。