星期一, 9月 06, 2010

「三心兩意」的 "甜心"

"甜心" 二字令你想起了什麼?  是你的愛人嗎?

o甘如果係「三心兩意」的 "甜心"呢?? 

我會想起電視藝員「王祖藍」打本的甜品店「心飴」(位於尖沙咀東)。某夜和友人來到此店, 品嚐了「一個價錢, 滿足我 "三心兩意"」的甜品, 每客 "三心兩意" 包括了三款「迷你版甜品」, 我 order 了以下兩客甜品:

1) 三心兩意:
a) 日式牛乳奶凍 ── 又香又滑, 少甜, 我鍾意
b) 芒果糯米卷 ── 糯米皮煙煙靭靭的, 芒果卻無咩味道, 但至少唔酸
c) 千層蘋果撻 ── 好好味呀! 既鬆脆, 蘋果味又夠重。

2) 三心兩意:

a) 鮮果涼粉 ── 好大碗呀, 賣相好, 生果又夠多, 我鍾意!
b) 黑糖意大利芝士餅 ── 黑糖味唔明顯, 芝士餅淡左 D
c) 紅豆心花怒放 ── 外型夠趣緻, 紅豆蓉餡 + 炸得酥脆的 "心花怒放" (外型), 少少熱氣, 幸好唔太油膩。

每個「三心兩意」套餐承惠 $35, 坐位有少許迫夾, 服務 OK!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,好似好好食,未知幾時我都可享受呢!