星期四, 8月 05, 2010

她來自外星??

某天幾位女士對話如下:

A (擰向左右兩邊, 一臉認真的向同事講):嗱......我講真架!  如果有一日我 "做做o下o野" 的時候, 突然間我失o左蹤, 然後我個位只剩下 D 衫褲, 你地唔好驚喎!!

B、C:嗄????  (抓晒頭, 你講咩呀?)

A:我講真架, 如果我個位只剩下 D 衫褲, 其實我個人只係被天主 "傳召" 左上去 (手指天空), 我係怕你地會驚, 所以同你地講定先囉!

B、C:(啞口無言, 不懂應對)!

B (人急智生的 "彈出一句"):o甘如果你被 "傳召" o左上天, 點解剩下 "衫褲" o係度呢?  即係話「你無著衫」上o左天嗎?

A (一臉認真地):梗係唔係啦!  我有著 "底衫褲" 架, 只剩下 D "面衫褲" o係坐位咋!!

最後 B、C 失笑的坐在座位當 "笑話一則"。
***********************************************************************

聞說 A 所信奉的宗教, 被一般的基督徒稱為「異端教派」, 所以久不久 A 就有她自己一套理論發表, 嚇得身邊的人一陣陣, 卻又唔好意思 "笑佢"。莫非..............她來自外星?? 

又還是她講的「可能」係真, 只係我o地冥頑不靈的「唔信」啫!!  如果佢的「偉論屬實」, 我o地豈不是要無時無刻, 提高警覺戒備 (著 D "企理整潔" 的內衣 及 內衣褲) 先得, 否則被 "傳召" 上天時, 便會醜死鬼了!  (萬一著o左又黃又舊的 "穿洞底底")!

沒有留言: