星期四, 6月 10, 2010

異鄉的回禮習俗

外藉經理在上年尾註冊了, 上星期剛回國正式行禮 (類似我地所謂的 "擺酒"), 同事們知悉以後, 十分 "識做" 的夾錢買結婚禮物 和 寫上小小心意卡「賀一賀」佢。

佢十分高興 及 欣賞我們所作的, 還將我地的祝福轉達給佢的妻子聽。

今天佢終於「正式婚後從國空運抵港」上班, 然後我給予地組組員 "每人一份小禮物", 說是佢國的傳統習俗, 要在婚後「回禮」給曾送禮 及 祝福佢的人喎!  當然我欣然笑納啦!


你睇外盒包裝得幾精美, 真係有點唔捨得拆啊!

 原來係..........名牌子 Burberry "粉紅色"手巾仔啊! 好靚呀, 只可惜我唔用手巾仔架!

而家先知道原來異鄉也流行 "回禮習俗" 的, 不過佢地的 "回禮禮物" 價值 和 包裝 卻和 香港的 「大不同」 了!

沒有留言: