星期一, 5月 03, 2010

樓盤 之 好攪笑

投資:有人喜歡買黃金、有人喜歡債券、股票、亦有人喜歡買樓 去 保值、增值。

地產市場上, 官商勾結的場面屢見不鮮, 官方 常偏坦 地產發展商, 對佢地 "有問題" 的經營手法不聞不問、視若無睹, 受苦受騙的只是小市民, 辛辛苦苦揾返來的 "血汗錢", 就白白的被騙光了, 買了和事實不乎的單位, 還得供上 20、30 年的供款, 可笑嗎?

不過最好笑的還是地產發展商的營運模式, 我發現了這個問題存在了好幾年, 就係:

樓盤廣告中, 「樓盤名稱」是佔 "最大" 的字體, 其次賣點在於它的 建築物料、裝修物料 (名牌家庭電器)、超豪華屋苑會所設施、最後就係 睇樓接送車站 及 時間資料, 還有發展商名稱。

講左o甘耐, 點解無我最想知的資料呢?

就係「地區」和「位置」, 當你決定買樓, 不論是豪宅 還是 中小型住宅, 你也得先決定它座落那一個地區, 再研究屋苑附近的相關資料, 如:交通設施、校網、購物地點、康樂設施等等。  難道發展商以為.........「比個屋苑名稱」我, 我就會懂得其位置?

超攪笑!!

所以而家 D 人講開 某個樓盤名稱時, 我都在 "估估o下" 的情況下搭訕 (又或者 "齋聽唔講"), 因為每年都有太多樓盤推出 (有時一個樓盤又會分好多期推出), 所以真的好混亂, 腦內記憶體都記唔晒o甘多 "名稱", 最好都在廣告上列明地區, 等我無o甘迷惘呀!

沒有留言: