星期二, 5月 04, 2010

新挑戰 2 之 第一天上班

嘩嘩...........第一日返新工啦!  之前一晚無想像中o甘緊張 兼 超好瞓, 可能因為晏晝同左姪仔遊公園 兼 曬太陽,  精力耗盡、筋疲力竭。

講返公司先, 原來我地的架構, 大致如圖:


我地係 隸屬大集團 的 香港 B 子公司, 我地同 A 公司 共用一個寫字樓, 兩間公司總共有大約 15 人, B 子公司 有 5 人 (連我在內), B 子公司的 人力資源部 外判於 A 公司做。第一天見到.........大家同事相處融合 (可能因為我地組男多女少的關係, 麻煩事少 D), 我組同事還請我午膳添 (出公數, 經理簽賬)。

原來公司 OT (超時工作) 係有 "補水" 的, 由 6:30 pm 開始計, 一踏正  6:30 pm, 就會補返之前 OT 的一個鐘的人工比你。傳聞過左 3 個月試用期後, 享有:醫療保險、人壽保險 和 加薪 (好似有, 唔知係唔係真的, 因為見工時無講, 第一天返工略略提過) 。

而且公司的工作環境比舊公司好 (無o甘迫夾 及 高壓), B 子公司一組人坐埋一齊, 有間隔圍住我地一組人, 員工的辦公桌 及 電腦屏幕 夠大, 空間感足。第一天上班, 半天在會議室內, 由外籍經理親自向我講解公司架構、產品、工作範疇等等, 令我感覺十分 "被尊重", 和以前的工作待遇有天壤之別 (以前老闆、上司只會 "草草講解" 背景, 之後立即推大量工作給你做)。

另外, 可能因為人少關係啦, B 公司 (我地的母公司) 這兩個月會經常過來香港開會, 經理通知我一齊出席晚飯飯局, 已知要出席的有 3 個飯局。 舊公司呢........外籍同事常會 "鬼鬼祟祟" 的 "內部通知" 某幾個人出席飯局 (其他員工一律無份)。就連每年一度的 "週年公司晚飯" 都好似要乞討似的施捨比員工o甘, 多可憐!!

原來員工到國外出差的話, 每日享有幾百蚊津貼 (唔同地區 同 不同職級員工, 津貼金額不同), 酒店機票公司額外再比, 都唔錯啊!  整體來講, 工作壓力比以前細, 因為:

1) 公司出手比較 "大方闊綽", 無o甘計較
2) B 子公司小組人數少, 大家 "同聲同氣", 小組同事均用 "流利外語" 溝通, 而我則用 廣東話 & 英語, 所以大家的決策性比較 "快" 同 "易話謂" (不用 "層層請示")
3) 只顧自己工作範疇內的事, 不需兼顧以往負責的 "行政工作", 可專心一致的做事, 不用再被接聽來電、開門接待等事干擾 / 中斷我專心工作, 令人無o甘緊張 及 大壓力。

希望往後一切順利、安好!!  好期待啊!

2 則留言:

匿名 說...

啊!好了!灰暗的雲層散去,祝願你踏着輕鬆愉快的腳步,朝着晴朗的每一天出發!前途無限好!
chanau213

匿名 說...

多謝祝福

Big Mac