星期四, 4月 29, 2010

狠狠的從新開始

星期一晚, 返左論文科目的最後一課了, 今堂.........有驚又有喜!!

早前已明言, 同學們大都已經準備好數據 及 用電腦程式做了分析表, 只可惜..........睇唔明 D 數據, 唔知邊樣分析好, 求問 及 求救也無援, 因為導師不接聽來電 及 不回覆電郵, 結果同學們只得 "蒙上雙眼" (盲盅盅的) 來走 "鋼索" (冒險演講 "唔肯定" 對錯的分析結果), 驚險呢????   未算!!!!

課堂上, 導師說:「演講分數已經出左結果, 唯學校不允許公佈, 所以只好告訴我地的大致分佈情況啦, 演講的滿分值 10 分, 同學們的得分範圍 5-9.5, 大部份都在 5-7 之間, 原因係.............因為我地分析得 "太差", 又或者演講時去另一部份的篇幅過多 (註:當初只講明要敍述那些篇幅, 卻無講過比重啊!)」

所以我已經預計得到自己的分數不佳了!  也許 5 分吧 (此乃驚嚇 2)。

最後一課授課時, 竟然係教我地 "如何分析數據表", 係唔係好攪笑呢? (做完演講才教人分析, 明明演講內容就已經需要同學分析架啦, 藉此被扣分, 真唔抵!!)  當然佢終於肯教我地, 我地緊係開心啦, 否則就會一直頭癢至交功課的那一天了。

聽完課後, 明白晒導師對數據分析的要求, 做起功課上來該更有把握吧。  不過 (驚嚇 3) 又來了, 睇完課上的示範, 再對比一下自己的分析表內的數據, 才發現數字相差得太驚人, 點講都唔通, 就好似你講左一個好大的大話, 好難為自己圓謊一樣。 (如:示範中某數字係 70 幾 %, 而我卻只得 20 幾 %, 該數值係說明資料的可靠性, 數值越大越可靠, 即係我的數據唔可靠囉, 愁!!!!!!)

結果我 "驚" 完以後, 便狠下心腸, 將自己的專題研究計劃 (尋找資料 和 行業分佈) 的部份, 一刀切的砍掉, 由此開始, 重新計劃、重新揾資料, 重做分析表。當晚已經不敢怠慢, 落力開工, 星期二, 一整天的坐在電腦前搜尋資料, 雙目累到幾乎睜不開。(多於 12 小時)

唉........好想叫「救命呀, 別再折磨我好嗎?」  想深一層, 好彩星期一晚上課時接到 "新挑戰2 好消息" 的電話, 算係為我沮喪之中打打氣!!!  我要快快趁有空做多 D 功課先, 否則下星期 (下個月) 便開始忙過不停了。 (5 月份學位課程最後一科開課了、雞精班 及 公開考試 未溫過書、返新工要努力學習)

沒有留言: