星期一, 4月 19, 2010

「戒口」 兼 「養心」, 慎防百病生

因為病, 氣管有時咳得好辛苦, 上氣唔接下氣的, 濃痰不斷卡住卡住、唔上唔落的, 抖氣唔舒暢, 當然影響睡眠質素啦!

所以閒時想多多休息, 不想講o野, 就連電話也少講為妙, 因為要 "運氣" 講o野, 氣管好辛苦, 望大家見諒, 亦多謝關心!

又因為病左o甘耐, 中、西醫都睇左幾次還未癒, 所以最近和媽媽又 "轉了睇別人介紹的另一位中醫" (位於大埔廣場二樓的 "晉傑中醫館" ─── 林冠傑中醫師), 醫師係一個 "在我眼中幾後生的年青人" (我估大概 3X-4X 歲左右), 似乎有 D 料子, 因為佢一把脈, 便可以隨口講中晒我和媽媽的體質特性 和 現在病癥, 超準!!!!  差點以為自己去左 "睇相" 添!!!

醫師話:「我的體質主要係先天不足 (較弱), 脾胃虛 影響 消化系統 和 腎弱, 所以百病叢生, 還有後天 "精神經常太繃緊 (緊張)", 所以影響睡眠質素, 令人疲累引致抵抗力下降。  感冒同氣管病才會久久不癒, 要治病, 首要從源頭入手, 即係要戒口 (但凡增加脾胃負擔的食物都要戒絕, 包括:湯水、麵包、麥皮, 比較寒涼 和 生冷的東西)。 然後要養心, 即係放鬆精神, 才會有覺好瞓 (好的睡眠質素), 抵抗力才會上升至合理水平。」

醫師的其中一句說話好有道理 兼 好好笑, 令我差 D 以為睇緊 "心理醫生":「你要記住每個人的起點和終點都係一樣的, 所以平常心啦, 不用事事太擔心、太緊張。放鬆 D 啦香港人, 你應該要笑多 D。」

我心裏想講:「醫師呀醫師, 我就係 "病" 才會來訪, 病得辛苦 又點 會笑得出呢??  再加上.........一想到走出你房門之後, 便要 "乖乖奉上荷包內的大鈔", 真的很肉赤笑唔出喎!!  如果你肯 "收順一點", 我就會放鬆 D, 笑多一點點了。」

希望今次聽話之後, 真的會 "完全康復" 啦!  (有無人會送一盒「靜心」比我「養o下個心」呀?)

4 則留言:

匿名 說...

希望你快D好番, 可以一齊打波.
Janis

匿名 說...

多謝關心呀, 我地都好耐無見了。

我會嘗試乖乖的戒口兼養心, but 養心有點難呀, 因為最近多煩惱, 令精神比較緊張。

也許完成論文後 又或者 返工後 會好一點, 因為煩惱的事, 解決得一樣就一樣。 人便會輕鬆一點。

你都要保重, 小心身體啊!

Big Mac

匿名 說...

每一個人都會有心煩事,嘗試睇開D啦.
希望我同你都可以找到份合適的工作呢!

講件開心嘢你聴, 我終於讀完個學位課程,
等畢業, 應該7月份.

暫時未找到工作, 會自學韓文, 免得自己太懶.
Janis

匿名 說...

恭喜你畢業了

我還要等 1/8 考埋最後一科學期試才完成課程。

係架, keep 住讀書 (無論係學術科目 or 興趣班), 都會令人 keep 住有動力, 無o甘懶散架!

比 d 心機學韓文, 下次跟你自由行韓國。

Big Mac