星期一, 4月 12, 2010

我愛「牛皮氣」

我的仿皮手袋 "揹帶" 爛了, 要密識一個合心水的靚袋換之。

早已明知我 "不捨花費" 太多金錢在 "買名牌包包" 身上 (一個名牌包包動不動便要 "過幾千蚊"), 不過如果係 "買品質" 而唔係 "買牌子" 的話, 我又覺得值得的, 當然 「以不太昂貴為大前題」啦!

揾左好耐資料, 又出街四處搜尋, 發現羊仔皮手袋雖然 "輕身", 但質地較 "軟", 載物時好易令袋型變 "where", 而 "牛皮手袋" 則較 "挺身", 載物與否對外觀影響不大。

最後我終於揾到它了! 

它係 英國牌子 Jill Scott 的 牛皮手袋, 此品牌專售 "牛皮 / 羊皮" 袋的, 我買的手袋還可以 利用 手袋扣 及 揹帶 「變化出」 4 個唔同的 look 添!  每個 look 都好似完全唔同樣的 (似另一個手袋的款啊!) 

1 號款式: 斯文 feel 保齡球袋 (雙手挽)

2 號款式: 實用大大個奶粉袋 (雙手挽)

3 號款式: 普通揹上膊手袋 (單手挽)

4 號款式: 長帶斜揹袋 (長帶)


o甘我 "豈不是 用 一個價錢 買左 4 個 真皮手袋"? 厲害 ! 折後售價 $13XX (雖然都有一點點貴, 若用上幾年 及 似有 4 個手袋o甘計, 售價亦可接受)

Jill Scott  網址 (內 "無列明" 我的手袋款啊)


另外 意大利品牌 Rabeanco 也是專售"牛皮 / 羊皮" 袋的, 聞說好多名人明星也愛幫襯 (黎姿、樂基兒也是粉絲之一), 因為它的款式大方時尚 又襟興, 而且一個袋款會出好多隻顏色, 令你更易襯衫, 而家都做緊特價, 部份貨品更是折上折添, 好抵啊! 

最後再一次失守, 買左一個細 size (都足夠裝 A4) 的襟興款式手袋, 售價跟 Long cham 手袋 (跣水布質地) 差不多, 但質料卻是 "牛皮" 啊!  而且還一身 "牛皮氣" (味), 好香啊!

下次大家走過我的身邊, 嗅到一陣「牛皮氣」, 就切勿見笑啊!

沒有留言: