星期六, 4月 10, 2010

不知點算好

雖然人大左, 成熟了, 學懂要「正面思考、樂觀面對、凡事總有解決的方法, 不用急、不用亂、也不用發脾氣」。 不過做人的道理, 往往總是......"知易" 而 "行難"。

就好似:

身為父母的, 明知 "孩子" 不是自己的附屬品, 佢是一個有血有肉、有自己思想性格的獨立個體, 但年幼的佢又怎懂得照顧自己呢?  你總得在旁細心照料佢, 有時候, 難免會 "逆佢意" 同佢有小鬥爭 (就如明知佢咳, 你阻止佢吃甜食, 佢會不依你, 甚至扭計發難)

轉個角度, 作為子女的你, 明知要孝順 及 尊敬父母, 不過若你明知佢地正 "受苦" 而又 幫不上忙, 苦苦勸戒佢地又唔聽 (就如:大病了一個星期, 也不願去睇醫生, 別人勸佢亦唔領情), 你可以點做呢?   只得站在一旁, 眼睜睜的看著而乾著急 (尤如:熱鍋上的螞蟻一樣, 但對情況愛莫能助)

講到底, 以上的情況下, 我地之所以會慌、會亂、會有鬥爭、會著急, 全都因為埋在心底 而又 不便 宣之於口 的「我愛你」吧!  如果我不愛你, 即係代表你在我心中沒有地位, 我何需為你去費神呢, 不是麼?

可能至今你還未成為別人的父母, 但總算成為了別人的孩子, 有時候, 放下身份, 聽一聽旁人 "善意" 的勸告, 接納人家對你的愛惜, 別讓人為你擔心呀!

如果天下間的 "父母"、"子女" 都可以在 "適當的時候" 乖一點, 那就好了, 我便放心了!

沒有留言: