星期四, 1月 14, 2010

o甘都得??

朋友最近學駕駛, 某天大家行過馬路, 迎面而來一駕私家車, 車頭玻璃貼上了 "大大隻 P 字", 我地相視而笑, 我說:「好彩我在實施 "新例" (新牌仔第一年要掛 P 牌) 前考獲車牌, 揸車出街不用 掛 P 字」

誰知朋友打趣說:「即係你年紀大囉。」

o甘都得?????????????

**************************************************************

一天大家無聊 "打麻雀" 耍樂 (唔賭錢的), 對話如下:

朋友 A: 咦.........睇黎大家都做埋 "同一瓣" 喎!

朋友 B:你又知? (佢的牌從未曝光)

我:佢有 "X 光眼" 丫嘛, 你要小心 D 呀, 佢連你入面都睇得到架!

朋友 A & B:(面露驚訝 及 "O 晒咀") 嗄!!!!!

稍頓...................

朋友 A:你o甘講, 我都唔知點答 (駁斥) 好。

朋友 B:係呀??? (轉向朋友 A) o甘靚唔靚啫?

朋友 A, B & 我:嘩哈哈哈.....................


嘩................厲害! 懂得及時化 "尷尬" 為 "好笑的事", 等我都要學o下先。

沒有留言: