星期五, 12月 25, 2009

慶生

認識我的朋友定會清楚我有一個 "奇怪" 的喜好, 就係 「睇星星」, 雖然它可謂所費無幾, 之不過卻係可遇不可求 (需要天公造美), 所以額外珍貴。

今年生日由黃昏開始到達石澳, 先到附近閒逛一輪, 四處有著粉飾得好靚的小屋, 部份屋主更特意掛上聖誕裝飾去應節添! 之後再去了石澳沙灘 "靜坐" (及躺), 慢慢的欣賞日落景色 及 沙灘客人的活動, 有大群人士到沙灘旁的自助 BBQ 燒烤、亦有人到另一旁的公共燒烤場 BBQ (要自己買食物)、有年青人在打排球 及 玩數字球、情侶們在擁抱調情、主人帶住狗隻散步、有人在嬉水等等, 然後天色開始昏暗, 直至漆黑一片, 主角終於陸續出現了。

躺在沙灘上, 寒氣湧上背脊, 好彩我早有預備, 取出袋中的厚質料風褸出來緊緊纏身, 突然幾隻巨蚊偷襲, 俏臉雖然避過一劫, 可惜 "鬼鼠位" 卻當災 (後腿近 pat pat 位置, 唉.....抓又唔係, 唔抓又唔係, 真係無佢符), 最後只好用 "花露水膏" 塗頸及手, 用它的氣味去驅蚊。(真係估唔到 o甘凍都有蚊)

光亮亮的除了是月亮之外, 還有四處的 "光污染", 包括街燈、附近餐館的霓虹燈等等, 令到「睇星星」的難度增加 (附近太光, 星星顯得暗淡), 雅興亦隨之大減。 幸好躺下來睇星星時發現「個 view 真的好似在太空館的天象廳」一樣o甘靚、感覺美妙!! (距離我幻想著的躺在 「蒙古大草原上睇星星」不遠了)

雖然我不懂得分別各個星座, 不過今晚真的 "近距離" 望見好多星星 及 頻繁的飛機燈, 心內頓感滿足無憾, 甚至忽發奇想:幻想著.......如果此刻我已儲備了足夠的退休積蓄, 此處係 海南島 又或者 宿霧 的沙灘 (物價指數較香港低的熱帶地方), 我在沙灘旁開了一間小店維生, 而家剛剛食完晚飯, 出來沙灘躺下睇星, 那多好啊! 可以遠離塵世中的職場紛爭, 亦不用為名利而遭誣蔑陷害, 實在完美!

幾小時後, 感覺 "出水" 了 (手袋及頭髮被海風吹至出了水點), 體溫開始凍到震, 係時候離開了。 到了附近的食肆 ─── 「樂園泰國菜」 品嚐美味晚餐, 一坐低, 侍應殷勤招待, 嘩.............那杯來得及時的 "熱茶", 令我十分感動 及 超級溫暖! 點了:

1) 生蝦刺身 $98 ── 生蝦夠彈牙, 醬汁真係無得頂, 不過要小心食了 "辣椒籽" 會辣死人
2) 冬陰公湯 (細) $60 ── 幾好味, 而且好窩心的用煲熱住上桌 (唔怕攤凍), 唔小心食了一小塊 "青辣椒連籽", 辣到跳舞, 連飲兩杯茶 (熱茶都即飲)
3) 馬拉盞炒通菜 $58 ── 好惹味, 估唔到 E 個時候都仲有通菜啊!
4) 薄餅 $26 ── 估佢唔到o甘多塊, 食完都幾飽架!

帶住超滿足的心情歸家去, 今年又過了一個開心的生日晚上。

去年的 「愉景灣生日之旅」有色彩繽紛的聖誕燈飾 及 浪漫滿瀉的仿蠟燭 佈置海灘, 而且地點鄰近大型超市, 買野食 及 去洗手間也十分方便。 今年的 「石澳泳灘生日之旅」卻反樸歸真、 回歸自然, 村落裏十分純樸, 不帶半點 "都市" 色彩 (仲有點 "藝術" 氣息添), 泳灘乾淨客人亦十分自律, 好難得, 唯無大型超市供我地購買食物到泳灘享用 (否則可能泳灘會十分污穢), 幸好的係泳灘同食肆十分近, 而且搭車到石澳也尚算方便, 如果揸車當然更佳啦! 不過揾泊車位就有點麻煩了。 (車太多, 位太少)

唔知來年的生日又會點過呢?

























沒有留言: