星期六, 10月 31, 2009

第一次和小子的「夏水禮」

o甘大個女第一次和 3 歲小孩游水咋! 記得初夏時候, 我曾承諾過 "遲 d 帶你去游水" 好唔好? 當時你高興的點頭, 結果.......初秋時份才能如願, sorry!

裝備篇
小子著住泳褲、腰間掛著水泡、雙臂套上水袖、頭上戴上泳鏡, 手上拿住水槍, 一副 "超神氣" 的樣子, 好好笑!

援手篇
落水後見你拼命的踢腳, 前進的位置卻少得很, 剎是可愛。好啦...........等我申出援手 ─── 拉住你水泡上的繩子向前游, 結果迅速前進, 我問你:「亨仔, 點解你游得o甘快o既?」你率直的回應:「唔係我游架, 係姑姐你拉我的」

整蠱篇
你常常以筋骨柔軟, 能做一字馬為傲, 點知你居然在水中表演一字馬比我見識, 我固意將雙腳向前申, 露出一小截腳掌出水面 (扮一字馬) 謂:「好叻咩?? 我都得啦!」 你道:「唔係o甘樣呀, 係這樣啊! (立時再重覆動作, 然後頭拎 "向左右" 兩邊望腳掌, 暗示我 "向前" 的腳掌是錯誤的)」

我心中一陣邪念湧上, 然後露出奸奸的笑容, 將膊頭沉落水中, 手掌向左右兩邊申出, 露出小截手掌在水面上:「啊......我明啦, 係唔係o甘樣呀!」此時小子、在岸邊的媽媽及嫂嫂 即露出驚訝的神情 (估唔到我都能在水中一字馬) 小子隨後淡然的:「唔係用手呀, 係用腳啊!」 OH.........計劃失敗, 我失笑起來! (又幾聰明喎, 小子)

吹脹篇
想引導小子快快學 "味水" (將頭沉入水中, 順利的呼吸), 那麼便會更快學懂游泳了, 於是我同佢玩尋寶, 叫佢將泳鏡放入水中, 然後我潛去水底拾回, 之後我道:「亨仔, 你快些學懂 "味水", 我地一齊落水底玩尋寶遊戲呀, 好好玩架! 水底的景色又靚, 又有好多錢錢喎!」 小子:「錢錢?」 我:「係呀, d 人有時會跌左 d 錢錢在水底架嘛! 我地一齊落去揾錢錢, 好唔好?」 小子認真的考慮以後:「o甘你去揾咪得囉!」 (激死左! 想氹佢自願的學 "味水" 絕非易事喎!)

大膽篇
原來小子的膽好似 "沙煲" 一樣大的, 見到我只拿住浮板 (會所供應) 不用其他輔助品也可以浮起上肢, 下肢輕鬆的踼水, 又可以用仰臥式的浮起上肢, 背向式的踢水向後游, 佢表現得很好奇, 當我游出去之後, 忽然聽到嫂嫂大聲的呼叫, 我以為係召喚我, 於是游回池邊, 誰知.......那小子上了池邊, 然後棄掉水泡, 想拿住浮板學我般游來游去, 嫂嫂怕佢沉下去 ("浸親") 當然不允啦!

想深一層, 撇開 "安全" 層面, 如果當時來不及制止佢, 讓佢戴住水袖及拿著浮板, 佢會因此學懂下肢踩水嗎? 會不怕水嗎? (克服到 "沉下去" 的心理障礙嗎?)

鳴謝篇
無論如何.......好多謝小子、媽媽及嫂嫂的成全, 我才可在今年內守承諾的和水子游泳, 也會好好記住小子的挑皮本色, 因為.........出年可能佢已經學懂了游泳, 甚至泳術青出於藍, 再不用我陪伴左右了! 你要努力呀!

沒有留言: